Lai varētu sekmīgi strādāt vai vadīt viesmīlības nozaru uzņēmumu, ikvienam jāiepazīstas ar šī uzņēmuma darbu, darbību. Tā kā studentiem prakses mērķis bija nostiprināt teorētiskās zināšanas un apgūt praktisko iemaņu kopu, es izvēlējos apgūt šīs iemaņas viesnīcā „Hotel de Rome”. Tā kā mana izvēlētā specializācija ir viesnīcas administratora specializācija un pirmajā studiju gadā tiek sniegtas zināšanas viesnīcas saimniecisko dienestu darbības organizācijā, man, prakses gaitā, bija jāiepazīstas ar istabeņu darbu, kā arī ar darbu veļas mājā.
Studiju darba uzdevumi ir:
– papildināt mācību periodā iegūtās teorētiskās zināšanas, saistot tās ar praktisko iemaņu apguvi reālajās situācijās;
– apgūt un attīstīt praktiskās iemaņas viesmīlības uzņēmumā, pielietot darba prasmi reālās situācijās, izmantot saskarsmes un prasmi darbā ar klientu;
iegūt informāciju par tūrisma un viesmīlības pakalpojumiem ko klientam sniedz uzņēmumā, attīstīt pakalpojuma pārdošanas prasmes, gūt izpratni par cenām, aprēķiniem, peļņu, iepazīties ar darba procesu kopumā, darba intensitāti;
attīstīt sevī tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu, iepazīties ar jaunākās tehnoloģijas pielietošanu, datortehnikas izmantošanu u.c., apgūt mūsdienīgas vadības metodes.…