Mani novērojumi prakses laikā.
• “Golden Bahia de Tossa & Spa” ir viesnīca, kura rūpējas par saviem viesiem, par ko liecina tas, ka daudzi viesi atgriežas viesnīcā ne tikai katru gadu, bet arī vairākas reizes sezonā.
• Viesnīca rūpējas arī par darbiniekiem, tiem tiek piedāvāti labi darba apstākļi un atalgojums. Liels skaits personāla strādā pat 10, 20 un vairāk gadu šajā uzņēmumā.
• Sākot praksi tiku iepazīstināta tikai ar daļu no pildāmajiem pienākumiem, daļu nācās iemācīties pašmācības ceļā, kā arī netiku iepazīstināta ar viesnīcas telpām, tikai pirmo stāvu. Bet kolēģi bija laipni un draudzīgi.
• Vērojot klientu apkalpošanas kultūru radās pavisam cits priekšstats par to, kā var kontaktēties ar viesi, ņemto vērā pieredzi Latvijā.
• Kolēģi neizrādīja pietiekošu atbalstu manas spāņu valodas apguvei prakses laikā.
• Nepietiekoši organizēts komandas darbs un definēti darba pienākumi.
• Animatora darbs ļoti ieteicams kautrīgie cilvēkiem, lai atvērtu sevi un kļūtu komunikablāki.
Priekšlikumi
• Piedāvāt velo īrē arī bērnu velosipēdus vai kaut vai sēdeklīšus.
• Uzstādīt tualetās vismaz pirmajā stāvā bērnu pārtinamo galdiņu.
• Skatuves maiņa dēļ daudzajām kolonnām – cilvēki neredz šovu.
• Deju vakari vecākiem cilvēkiem.
• Vairāk spēles, kur bērni var iztrakoties, jo lielā daļā spēļu, kamēr 2 spēlē parejiem jāgaida. Nespēj nostāvēt dīkstāvē.
• Time table – 14:30 spāniem par agru taisit aktivitātes. ?!
• Joga vai kādas citas lēnas aktivitātes vecākiem cilvekiem, jo ūdens aerobika ir par ātru.
• Istabu maziem bērniem ar vecākiem.
• Spāņu valodas kursi bērniem tūristiem no ārzemēm.
…