Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:521928
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Informācija par uzņēmumu   
  Viesnīcas darbības specifika   
  Vadības stils viesnīcā Aldemar Paradise Royal Mare   
  Produktu pārdošanas mehānisms, pārdošanas kanāli   
  Sadarbība ar vietējiem iedzīvotājiem   
  Uzņēmuma personāls   
  Uzņēmuma pakalpojumi, specifika un kvalitāte   
  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi   
  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums   
  Uzņēmuma piegādāji un sadarbības partneri   
Darba fragmentsAizvērt

Laika posmā no 2011. gada 15. maija līdz 2011. gada 30. septembrim Starptautiskās tūrisma un viesmīlības fakultātes students bija ārzemju mācību praksē viesnīcā Aldemar Paradise Royal Mare.
Studiju prakses mērķis ir iepazīt tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumus, izprast to darbības specifiku un komandas darba nozīmi tajos, attīstīt spēju iekļauties kolektīvā, izprast uzņēmumu struktūru un darbību, prast to analizēt, novērtēt un izstrādāt ieteikumus to uzlabošanai, kā arī apkopot nepieciešamos materiālus prakses atskaitei.
Uzdevumi prakses laikā:
1. Iepazīties ar uzņēmuma darbības specifiku, funkcijām un uzdevumiem.
2. Iepazīties ar uzņēmuma darbības specifiskajiem (noslodze, vidējais uzturēšanās ilgums, vidējais tēriņš) un galvenajiem finanšu rādītājiem (apgrozījums, tā struktūra, izmaksas, peļņa).
3. Iepazīties ar uzņēmuma vadīšanas pamatprincipiem un metodēm.
4. Nostiprināt zināšanas par komercdarbības veikšanai nepieciešamajiem ražošanas resursiem (materiālajiem/personāla)un to efektīvu izmantošanu.
5. Izprast un izvērtēt uzņēmuma produktu pārdošanas mehānismu, iepazīties ar pārdošanas kanāliem (un cenu veidošanu) un klientu piesaistes veidiem.
6. Izprast un novērtēt personāla pienākumus, atbildību un atbilstību ieņemamajam amatam.
7. Apkalpot klientus un prast novērtēt to vēlmes un vajadzības.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties