Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:365561
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    5
1.1.  Nozares vispārējais raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma “Koki” raksturojums    7
2.  PĒTĪJUMU DAĻA    11
2.1.  SIA „Koki” saimnieciskās darbības raksturojums    11
2.2.  Organizācijas ārējā vide    13
3.  MĀRKETINGA DAĻA    15
3.1.  Mārketinga iespēju prognozēšana SIA „Koki”    15
3.2.  SIA „Koki” SVID analīze    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    21
  PIELIKUMI    23
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA Timberex mērķis ir būt par modernu, starptautiski atpazīstamu sabiedrību, kas sniedz kvalitatīvus pakalpojumus klientiem un sadarbības partneriem, balstoties uz profesionālu darbinieku komandu un jaunākām tehnoloģijām.
2. Uzņēmums ir izveidojis sev pakārtotu struktūru, kas ļauj viegli pārvaldīt uzņēmumu un būt informētam par notiekošo tajā.
3. Latvijā uzņēmuma Timberex ražotne ir vienīgā, kura ir specializējusies tikai jumta latu ražošanā, kas nozīmē, ka citas lielās ražotnes nemaz nespētu turēt jumta latu ražošanas tempam, kāds ir šajā uzņēmumā.
4. Neatlaidīgi veicot pašu saražotās produkcijas vai sniegto pakalpojumu tirdzniecību, gan arī iepirktās gatavās produkcijas pārpārdošanu iespējams palielināt preču (produkcijas, pakalpojumu) realizācijas ieņēmumus. Celtniecības sezonas laikā, kvalitatīvi veikt projektu vadību un darbu izpildi, gūstot papildus ieņēmumus no specializēto darbu veikšanas celtniecības objektos. Vismazāko uzmanību vēlams pievērst izejvielu, materiālu un pusfabrikātu realizācijai.
5. Autore iesaka, lai samazinatu risku par iespējamām problēmām maksājumu dzēšanā, izmantot līdzekļus no pārdošanas (taču jārēķinās, ka šis process var ieilgt, jo izdevīgu pircēju meklēšana nav ātra), vai arī aizņēmuma jeb investīciju piesaistīšanas iespējas no kredītiestādēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties