Secinājumi
1. SIA DECORIGA darbojas kā dīleris, jeb kā starpnieks starp ražotāju un klientu;
2. Pārdošanas un klientu apjoma pieauguma dēļ, uzņēmumam ir jāapsver jauna darbinieka pieņemšana darbā;
3. Kā jau mazā uzņēmumā vadītājai ir ļoti daudz pienākumu par dažādām darbības sfērām, kuras iespējams būtu nepieciešams deleģēt kādam citam, lai samazinātu vadītājas noslodzi;
4. Ir veiksmīgi izveidotas sadarbības ar vairākiem partneriem no dažādām valstīm un aktīvi tiek meklēti citi, kas gatavi sadarboties;
5. Visi darba pienākumi ir diezgan strikti nodalīti, tomēr katram ir jāzina arī kolēģa darbs par cik uzņēmums ir neliels un ir jāmāk vienam otru aizstāt;
6. SIA DECORIGA tiek izmantota vispopulārākā darba normēšanas un darba laika sistēma – laika darba alga un 8 stundu darbadiena;
7. Uzņēmumā tiek izmantota tikai viena datorprograma – Horizon, kas, ņemot vērā uzņēmuma lielumu, ir pietiekami;
8. Tiek pielietota ļoti laba motivēšanas sistēma gan prēmiju, gan algas pielikumu, gan apdrošināšanas veidā, kas būtiski uzlabo darbinieku apmierinātību un lojalitāti pret uzņēmumu – rotācija ir ļoti minimāla;
9. Vadībai būtu jāapsver darbinieku iespējas izglītoties tālāk un paplašināt savas zināšanas, tādejādi ceļot visa uzņēmuma konkurētspēju.
…