Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"-
Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
Uzņēmuma un tā piedāvāto pakalpojumu īss apraksts | 3 | |
Saimnieciskās darbības analīze | 3 | |
Uzņēmuma mērķi | 3 | |
Organizatoriska struktūra, plānošanas sistēma | ||
Darba organizācija | ||
Plānošanas sistēma | ||
Bilance | ||
Peļņas zaudējuma pārskats | 6 | |
Marketinga analīze | 6 | |
Mārketinga makrovide | 6 | |
Mārketinga mikrovide | ||
Sortiments | ||
Sortimenta grupas | ||
Jaunu produktu politika | ||
Cenu politika | ||
Pārdošanas organizācija un veicināšana | ||
Virzīšana un reklāma | ||
Darbs ar klientiem | 12 | |
Mārketinga dienesta darbība | 12 | |
Konkurenti | 12 | |
Pircēji un lietotāji | ||
Piegādātāji | 15 | |
SVID analīze | 15 | |
Secinājumi | 17 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 18 | |
Pielikumi | 19 |
Galvenais šīs prakses mērķis ir tirgus pētījums un analīze, kas jāveic konkrētai precei vai pakalpojumam, kā arī visa uzņēmuma kopējai darbībai. Sākumā ir jāsaprot, ko vispār nozīmē jēdziens – tirgus.
Definīcija skan - tirgus ir esošo un potenciālo pircēju kopums. Vecākais tirgus veids – tradicionālais tirgus. Tā ir vieta, kur pircēji un pārdevēji sastopas, lai veiktu savstarpējos darījumus.
Vairumā mūsdienu pilsētās vēl līdz šim ir sastopami tirgus laukumi vai tirgus zāles, kur pirkšana un pārdošana notiek tādā pašā veidā kā pirms gadsimtiem. Tomēr modernajā pasaulē vārdu “tirgus” mēs varam definēt dažādi. Tirgu visprecīzāk varētu definēt kā jebkuru vienošanos, kas dod iespēju pircējam un pārdevējam veikt darījumu, kura rezultātā tiek noteiktas cenas un notiek apmaiņa. Pircējiem un pārdevējiem nav vienam ar otru jāsatiekas. Sakaru līdzekļi palīdz sazināties cilvēkiem, kuri vēlas pirkt un pārdot. Mazi paziņojumi vietējas avīzes slejās arī ir efektīvs līdzeklis, lai savestu kopā pircējus un pārdevējus.
Ārzemju valūtas tirgū dīleri pērk un pārdod valūtu. Šie dīleri savstarpēji nesatiekas – daudzos gadījumos tos šķir tūkstošiem kilometru. Modernās komunikāciju sistēmas dod tiem iespēju precīzi zināt, kas notiek ar valūtu cenām dažādās pasaules malās. Dīleris Londonā var veikt darījumu ar partneri, kurš atrodas Ņujorkā tik pat efektīvi kā tad, ja viņi atrastos vienā kabinetā.
Šeit redzams, ka tirgus ir ļoti plašs jēdziens, un, ka tas ir dažādi tulkojams.…
Uzņēmuma un tā piedāvāto pakalpojumu īss apraksts Viss sākās ar to, ka divi cilvēki nolēma nodarboties ar privāto biznesu, kas būtu saistīts ar hokeja inventāra tirdzniecību. Faktiski šķēršļu nebija. Abiem bija nepieciešamā izglītība, iemaņas darbā, vieta, kur varētu ar to nodarboties, un galvenais, uzņēmība. Tā 1993. gada 29. martā tika nodibināts individuālais uzņēmums “Sports Lukss”. Tā laika likumdošana nepieņēma nekādus sākumkapitāla minimumus. Sākumā darbs ritēja nelielā telpā kur bija pirmais hokeja veikals. Vēlāk bija iespēja īrēt telpas ofisam. Pēc kāda laika bija iespēja atvērt vēl vienu veikalu. Un periodā no 2000. gada līdz 2007. gadam tika atvērti vairāki veikali, kā arī nodibināti sakari ar ārvalstu sadarbības partneriem. Pašlaik uzņēmumam „Sports Lukss” ir 10 veikali, 2 tirdzniecības bāzes un ir sadarbības partneri Krievijā, Igaunijā, Lietuvā un Kazahstānā. Atgriežoties sākumā, kāpēc tika izveidots tieši hokeja inventāra tirdzniecības uzņēmums. Viens no galvenajiem iemesliem bija lielais pieprasījums un nepietiekošais piedāvājums. Tātad nebija konkurentu. Uz šodienu “Sports Lukss” nodarbojas ne tikai ar hokeja inventāra tirdzniecību Latvijā, bet arī ārvalstīs. Saimnieciskās darbības analīze Uzņēmuma mērķi Uzņēmumā ir vairāku līmeņu mērķi, kas ir sakārtoti mērķu hierarhijā. Mērķa formulējums arī ir atkarīgs no šo stādīto mērķu avota, jo uzņēmuma īpašniekam būs savs uzņēmuma darbības mērķis, attiecīgi tam pakārtoti būs valdes formulētie mērķi, tad atsevišķi katras struktūrvienības mērķi u.t.t. [4] SIA „Sports Lukss” vispārējais mērķis ir: “Peļņas maksimizācija ētisko principu ietvaros”. Nemonetāro vispārējo mērķu grupā ir definēti tādi mērķi kā: • izveidot nevainojamu „Sports Lukss” tēlu un nodrošināt augstu prestižu nacionālajā un starptautiskajā līmenī;
- Mārketinga prakses atskaite
- Pārdošanas prakses atskaite
- Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai28
-
Prakses atskaite SIA "XXX"
Prakses atskaite augstskolai35
-
Prakses atskaite tirgzinībās
Prakses atskaite augstskolai17
-
Grāmatvedības prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai23
-
Prakses atskaite SIA "Čartera Aģentūra"
Prakses atskaite augstskolai29