-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "Bogumir"
Prakses atskaite8 Transports, sakari, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Iepazīšanas ar uzņēmumu, tā juridiskais status, darbības virziens, struktūrvienības | 4 |
1.2. | Uzņēmuma struktūrvienības | 5 |
2. | Uzņēmuma vadības organizācija | 6 |
3. | Uzņēmuma sadarbības partneri un veidi | 7 |
4. | Uzņēmuma vadības sociālās un kultūras īpatnības | 8 |
5. | Uzņēmuma finanšu un kapitāla veidošana un izmantošana | 8 |
6. | Uzņēmuma darbības stratēģijas | 10 |
7. | Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskā attiecības | 10 |
8. | Uzņēmuma kopvērtējums | 11 |
Literatūras saraksts | 12 |
Starptautiskās attiecības veidošanai palīdz datu bāzes cargo.lt un asmap.ru monitorings, jauno klientu vai krāvu piesaiste. Kā arī, attiecības ar starptautiskām sadarbības partneriem, kuri tiek minēti 3 jautājumā, no Krievijas un Eiropas Savienības valstīm. Darbs ar kontraģentiem un stividoriem. Protams, tādi juridiskie un ekonomiskie aspekti ka: inflācijas līmenis, dinamika ekonomiskas nozares attīstība, nodokļu struktūra un vērtība, tirgus un muitas politika, transporta regulēšana, tirgus un tarifus ārējo ekonomiskas barjeras var ietekmēt uz tādiem uzņēmuma stratēģijas elementiem ka: transportēšanas lēmumu, izdevumu maiņa uz krājumu uzturēšanu, darba algas dinamika, izdevumi uz produkcijas piegādi, loģistikas cikla ilgums, transporta izvēle un transportēšanas veidu.
8. Uzņēmuma kopvērtējums.
SIA „Bogumir” darbojās saskaņa ar Latvijas Republikas Komerclikumu un citiem spēka esošajiem normatīvajiem aktiem. Uzņēmuma galvenā stratēģija ir vērsta uz tirgus paplašināšanu un pakalpojumu apjomu palielināšanu Uzņēmumā ir vienota sistēma kura dod sekojošas priekšrocības: samazina datu ievades apjomu, pilnībā izslēdzot vienu un to pašu datu daudzkārtīgu ievadi, uzlabo uzskaites precizitāti un padara to caurspīdīgu, jo visu atskaišu sagatavošana tiek veikta, pamatojoties uz vienu un to pašu informāciju – sistēmā ievadītajiem pirmdokumentiem, padara efektīvāku sistēmas lietotāju darbu. ļauj izdarīt vairāk un kvalitatīvāk, Visa nepieciešamā informācija ir vienkopus – darījumu partneru dati, kontaktinformācija, finanses u.t.t. Veiktās izmaiņas šajos datos nekavējoties kļūst pieejamas visiem sistēmas lietotājiem. Būtiski samazina no sistēmas iegūstamās informācijas saņemšanas laiku – informācija ir pieejama un ar to viegli mijiedarboties, līdz ar to, iespēja labāk analizēt un vērtēt informāciju un pieņemt labi informētus, pamatotus lēmumus. Uzlabo visa uzņēmuma darbu – pilnvērtīgas informācijas uzkrāšana vienotā datu bāzē par uzņēmuma klientiem un sadarbības partneriem dod iespējas palielināt sniegto pakalpojumu ātrumu un kvalitāti. Uzņēmums definē kvalitāti kā produkcijas/ pakalpojuma sniegšanu ir atbilstoši līgumā norādītajām klienta vēlmēm un prasībām attiecībā pret kvalitāti. Uzņēmuma vadība savā darbībā ievēro klientu mainīgās prasības un vēlmes piedāvājamās pakalpojumu klāstā.
…
Ievads 3 1. Iepazīšanas ar uzņēmumu, tā juridiskais status, darbības virziens, struktūrvienības. 4 1.2 Uzņēmuma struktūrvienības 5 2. Uzņēmuma vadības organizācija. 6 3. Uzņēmuma sadarbības partneri un veidi. 7 4. Uzņēmuma vadības sociālās un kultūras īpatnības. 8 5. Uzņēmuma finanšu un kapitāla veidošana un izmantošana. 8 6. Uzņēmuma darbības stratēģijas. 10 7. Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskā attiecības 10 8. Uzņēmuma kopvērtējums. 11 Literatūras saraksts 12
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "Bogumir"
Prakses atskaite8 Transports, sakari, Uzņēmējdarbība, Vadība
- Prakses atskaite uzņēmuma vadībā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Prakses atskaite augstskolai20
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Prakses atskaite augstskolai31
-
Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai26
-
Prakses atskaite izdevniecības uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai34
-
Prakses atskaite metālapstrādes uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai15