SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmuma darbību ietekmē ne vien tāds likums, kā Komerclikums, bet dažādi specifiski normatīvie dokumenti, kā Autopārvadātāju likums, Ceļu satiksmes likums, Likums par pašvaldībām, Sabiedriskā transporta pakalpojumu likums, Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likums.
2. Katram RP SIA „Rīgas Satiksme” darbiniekam ir skaidri definēti darba pienākumi, kas aprakstīti Amata aprakstā.
3. RP SIA „Rīgas Satiksme” darbinieku Amata apraksti izstrādāti saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 467 „Noteikumi par Profesiju klasifikatoru, profesijai atbilstošiem pamatuzdevumiem un kvalifikācijas pamatprasībām un Profesiju klasifikatora lietošanas un aktualizēšanas kārtību”, kas izdoti saskaņā ar Izdoti saskaņā ar Darba likuma 40.panta septīto daļu un Valsts statistikas likuma 7.1 pantu.
4. Saskaņā ar Latvijas Republikas Darba likuma prasībām, ar visiem RP SIA „Rīgas Satiksme” darbiniekiem, ir noslēgti rakstveida līgumi, kas noslēgti 2 eksemplāros – viens no tiem glabājas pie darba devēja, bet otrs – pie darba ņēmēja (darbinieka).
5. RP SIA „Rīgas Satiksme” Trolejbusu remontdarbnīcu organizatorisko struktūru, var secināt, ka tā veidota pēc lineārā principa. Vienam vadītājam var būt vairāki padotie, taču vienam padotajam – tikai viens tiešais vadītājs.
6. RP SIA “Rīgas satiksme” organizatoriskajā struktūrā nav būtisku trūkumu un tā ir atbilstoša uzņēmuma lielumam un tā darbības specifikai, tāpēc tajā nav nepieciešams ieviest izmaiņas.
7. RP SIA “Rīgas satiksme” un Trolejbusu remontdarbnīcas ir liela struktūrvienība, tāpēc informācijas apmaiņa šeit noris dažādos virzienos: lejupejošā, augšupejošā, horizontālā.
8. Tā kā uzņēmums RP SIA “Rīgas satiksme” ir liels uzņēmums, jautājumi, kas attiecas uz personāla atlasi, to darba kvalitātes mērīšanu, motivācijas veidošanu, izglītības pilnveidošanu, profesionālās izaugsmes plānošanu un nodrošināšanu, tiek risināti centralizēti.
9. Gala lēmumus par personāla vadības jautājumiem pieņem un akceptē Personāla pārvaldības daļas un Kvalitātes pārvaldības daļas personāls. Taču ierosinājums, novērojumus un vērtējumu par personāla ikdienas darbu, tajos iesniedz katras struktūrvienības vadītājs.
…