SECINĀJUMI
1. AS „KPMG Baltics” ir profesionālo pakalpojumu sniegšanas uzņēmums, kas Latvijā darbojas kopš 1994. gadā un sniedz revīzijas, nodokļu, finanšu un juridisko pakalpojumu konsultācijas.
2. KPMG ir liela darbinieku rotācija, taču strādājošie darbinieki ir kvalificēti un nodrošina konkurētspējīgs piedāvāto pakalpojumu klāstu.
3. Uzņēmums ievēro darba drošības un aizsardzības pasākumus, nodrošina darbiniekiem ergonomiskus darba apstākļus, obligātās veselības pārbaudes un veic nelaimes gaidījumu reģistrēšanu saskaņā ar LR normatīvo aktu prasībām. Darbiniekiem ir pieejama veselības apdrošināšana.
4. KPMG ir atbildīgs korporatīvās sociālās atbildības ievērotājs un darba devējs.
5. KPMG stratēģiskā vadība tiek vadīta globālā līmenī un ieviesta lokāli, tā ir īstenota 3 līmeņos – stratēģiskā, taktiskā un operatīvā plānošana.
6. KPMG Baltics AS izmanto tādas mārketinga komunikācijas kā e-pasta mārketings, sociālie tīkli “Facebook”, “LinkedIn”, “Twitter”, pasākumu rīkošana – semināri, konferences un ‘podkāstus’, kā arī KPMG mājaslapa.
7. Uzņēmums KPMG ir viens no “Lielā Četrinieka” uzņēmumiem. Skatoties globāli, pēc galvenajiem parametriem, uzņēmums ir mazākais no visiem “Lielā Četrinieka” uzņēmumiem.
8. Lielākie KPMG Baltics AS konkurenti revīzijas un konsultāciju pakalpojumu sniedzēju lokā ir E&Y, Deloitte, PWC.
9. KPMG Latvija lielākie draudi ir Latvijas likumdošanas mainība, kas var ierobežot tirgus daļu, kā arī konkurentu vēlme pārvilināt spēcīgus darbiniekus.
…