Secinājumi
1.Apkalpošanas nozarē pētot tirgus situāciju un konkurentus, sapratu, ka katram viesu namam vai viesnīcai ir ļoti svarīga atrašānās vieta un piedāvajumu klāsts, lai viesis iegriestos tieši Tavā darbavietā.
2. Skolā gūtās zināšanas arī tika pielietotas, lai varētu sastādīt SWID analīzi.
3. Ļoti liela nozīme ir reklāmām, kuras reklamē uzņēmumu tajam tirgus segmentam, kurš ir vispieprasītākais sezonas laikā, proti, tūristiem. Uzņēmumā, kur praksējos, laba reklāma tieši restorānam, bija šosejas malā novietotie, 2 metru augstie galda instrumenti. Liela koka karote un dakšiņa.
4. Tieši piejūras viesu namos ir ļoti izjūtama sezonalitāte, jo vasaras mēnešos ļaudis apmeklē šādas vietas, lai pavadītu laiku pie jūras sauļojoties, vai nodarbojoties ar sporta aktivitātēm.
5. Uzņēmumā kurā praksējos, ir grūti radīt jaunu produktu, jo jauna produkta radīšana un uzturēšana, maksā naudu, tādēļ nestabilitātes dēļ, līdzekļus ieekonomējot, jauni pakalpojumi netiek īpaši attīstīti.
…