Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Prakses atskaite un prezentācija-
Prakses atskaite un prezentācija
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Viesu mājas X raksturojums | 5 |
2. | Viesu nama makrovides analīze | 6 |
2.1. | Ekonomiskā vide | 6 |
2.2. | Tiesiskā, politiskā vide | 7 |
2.3. | Sociālā vide | 8 |
2.4. | Zinātnes un tehnoloģiju vide | 8 |
2.5. | Fiziskā vide | 9 |
3. | Viesu nama vadības raksturojums, vadības analīze un vērtējums | 10 |
3.1. | Viesu nama X vadīšanas pamatprincipi un metodes | 10 |
3.2. | Viesu nama personāls un pienākumi | 11 |
4. | Viesu nama komercdarbības raksturojums un analīze | 13 |
4.1. | Viesu nama X darbības analīze | 13 |
4.2. | Viesu nama finanšu analīze | 14 |
4.2.1. | Likviditātes analīze | 15 |
4.2.2. | Aktivitātes analīze | 16 |
4.2.3. | Kapitāla struktūras analīze | 17 |
4.2.4. | Ienesīguma (rentabilitātes) analīze | 18 |
5. | Viesu nama mārketinga darbības raksturojums, analīze un vērtējums | 19 |
5.1. | Viesu nama X sniegtie pakalpojumi | 19 |
5.2. | Mērķauditorija | 20 |
5.3. | Viesu nama piegādātāji un sadarbības partneri | 21 |
5.4. | Viesu nama X reklāma | 22 |
5.5. | Viesu nama X konkurenti | 23 |
6. | Prakse un pienākumi viesu namā X | 25 |
Priekšlikumi | 26 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 27 | |
Pielikums | 28 |
6. Prakse un pienākumi viesu namā X
• Viesu reģistrēšanas programma – Shelter.
Piemērota viesu namiem un citām mazām naktsmītnēm.
Programma viegli saprotama un apieties ar to nebija problēmu. Salīdzinot ar augstskolā mācīto „Fidelio”, tā ir daudz vienkāršāka un ir latviešu valodā.
• Darba pienākumi :
Laipni apkalpot viesus, pārzināt un ievērot drošības noteikumus, iereģistrēt un izrakstīt viesus, veikt kontroli numuros, veikt mini bāra inventarizāciju.
• Darba laiks :
Katru otro dienu, darba laiks 10.00 – 17.00
Priekšlikumi
1. Lai piesaistītu vairāk vietējos iedzīvotājus izmantot viesu nama sniegtos pakalpojumus, viesu nams varētu piedāvāt īpašas akcijas vietējiem iedzīvotājiem;
2. Lai palielinātu viesu nama peļņu, uz pasākumiem, kur notiek tuvumā esošajās pilsētās, jāpalielina numuru maksa tieši uz to vakaru/nakti, jo pieprasījums jebkurā gadījumā būs;
3. Piedāvāt SPA pakalpojumus ne tikai nesezonā, bet arī sezonas laikā;
4. Attīstīt labāku reklāmu;
5. Veikt sadarbību ar Ikšķiles tuvumā esošajām aktīvās atpūtas vietām (piemēram, Vidzemes ledus halli Ogrē, peintbolu „Bulstrumi” u.c.), lai būtu iespēja rīkot ekskursijas viesiem.
…
Prakses atskaite praksei viesu namā + prezentācija. Darbā tiek apskatīts pats uzņēmums, veikta makrovides analīze, tiek veikts vadības raksturojums un analīze, komercdarbības raksturojums un analīze, finanšu analīze - likviditāte, rentabilitāte, aktivitāte un kapitāla struktūras analīze. Darbā ir arī mārketinga analīze un priekšlikumi, bilance, peļņas un zaudējuma aprēķins.
- Prakses atskaite civiltiesībās un komerctiesībās - SIA "V"
-
Prakses atskaite lauku tūrismā un viesu uzņemšanā
Prakses atskaite35 Tūrisms, viesmīlība, Lauksaimniecība, mežsaimniecība
- Prakses atskaite un prezentācija
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite civiltiesībās un komerctiesībās - SIA "V"
Prakses atskaite augstskolai9
-
Prakses atskaite lauku tūrismā un viesu uzņemšanā
Prakses atskaite augstskolai35
-
AS "Hansabanka" prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai74
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Prakses atskaite augstskolai17