Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:992122
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
1.1.  Uzņēmuma raksturojums   
1.2.  Uzņēmuma piedāvājuma salīdzinājums ar konkurentiem   
1.3.  Uzņēmuma piedāvājuma raksturojums   
1.4.  Uzņēmuma produkta noieta/dinamikas raksturojums   
2.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras un darba organizācijas raksturojums   
2.1.  Asociācijas struktūra   
2.2.  Uzņēmuma struktūra   
2.3.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi   
3.  Klientu apkalpošana   
3.1.  Apkalpošanas kultūras raksturojums   
3.2.  Klientu pieņemšana   
3.3.  Klientam pieejamie materiāli   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

3.3 Klientam pieejamie materiāli
Klientiem ir pieejami vairāki tematiskie katalogi un bukleti, ceļveži un kartes par asociācijas piedāvātiem pakalpojumiem (skatīt pielikumā). Visi pieejamie materiāli ir bez maksas pieejami uz vietas birojā, Kalnciema iela 40, 3.stāvā, Rīgā, kā arī par maksu visās lielākajās Latvijas grāmatnīcās un tūrisma informācijas centros.
Pēc manām domām, katalogu skaits atbilst visiem piedāvātājiem pakalpojumiem, kā arī to kvalitāte piesaista potenciālus klientus, jo tie ir drukāti uz kvalificēta papīra ar kvalitatīvām bildēm. Visi piedāvātie maršruti ir pārbaudīti dabā, līdz ar to ceļvežos un kartēs uzrādītā informācija pilnībā atbilst situācijai dabā.

Secinājumi
1) Asociācija „Lauku ceļotājs” darbojas veiksmīgi un piedāvā ekskluzīvus maršrutus Latvijā, Lietuvā, Igaunijā;
2) Izstrādāti teicami ceļveži ūdenstūristiem, velomīļiem, dabas tūrisma un militārā tūrisma cienītājiem, kā arī cilvēkiem, kas mīl atpūsties lauku mājās;
3) Nelielais darbinieku skaits spēj nodrošināt pietiekami augstas klases servisu;
4) Jādomā par produktu piedāvājumiem ziemas un vēlā rudens periodiem, piemēram, izbraukumi ar zirgu kamanām ziemā, „krāsaino lapu” jeb lapkriša vērošanas tūres rudenī Siguldā;
5) Aktīvāk sadarboties ar ārzemju tūrisma kompānijām, tūristu piesaistei Latvijai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties