Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Tūrisma aģentūra „Priemier tour” atrodas tūristiem pieejamā un izdevīgā vietā – pilsētas centrā;
• Aģentūrai ir ļoti plašs pakalpojumu klāsts;
• Uzņēmuma tēls ir veiksmīgi izveidots un jau ieguvis savu vietu Latvijas tūrisma tirgū;
• Uzņēmuma mārketinga darbība ir efektīva un produktīva, jo uzņēmums attīstās un tam ir savs patstāvīgo un korporatīvo klientu loks ne tikai Latvijā, bet arī vairākās citās valstīs;
• Tūrisma aģentūras darbinieki ir kvalificēti un strādā profesionāli.
Priekšlikumi:
• Piesaistīt vairāk darbinieku resursu, jo esošais personāls brīžiem ir pārslogots;
• Tūrisma aģentūrai būtu nepieciešams vairāk sadarboties ar augstskolām un pieņemt praktikantus, lai piesaistītu topošos profesionāļus;
• Ievietot plašāku informāciju par uzņēmumu globālajā tiklā;
• Vairāk pievērsties ceļojumu organizēšanai un nodarboties ar to individuāli.
…