5. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmums atrodas stratēģiski labā vietā, pilsētas centrā ar ērtu piekluvi;
2. Uzņēmums nodarbina vairākus darbiniekus un izmanto pilnībā katra darbinieka iespējas un kompetences;
3. Savas pastāvēšanas laika uzņēmums ir ieguvis daudz patstāvīgus klientus, kas ir pateicoties veiksmīgai klientu apkalpošanai, uzņēmuma uzstādījumam piedāvāt ceļojumus par zemu cenu, bet neupurējot kvalitāti;
4. Uzņēmuma partneru un piegādātāju tīkls ir pietiekams, lai tas varētu nodrošināt ceļojumus uz principā jebkuru pasaules valsti;
5. Uzņēmuma pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs, kas ir ērti patērētājam, jo tas var iegādāties visu ceļojumam nepieciešamo vienā vietā;
6. Uzņēmums iesaistās organizācijās un izstādēs, kas veicina atpazīstamību un klientu piesaisti.
Priekšlikumi:
1. Izvērst plašāku mārketinga kampaņu, ietverot dažādus konkursus un reklāmu plašsaziņas līdzekļos, kas veicinātu uznēmuma atpazīstamību un veicinātu jaunu klientu iegūšanu;
…