Secinājumi
Viesnīca ir labi atpazīstama visās Amerikas Savienotajās Valstīs, tas ir 5 zvaiģžņu un 5 dimantu kūrorts;
Viesnīcas panākumu noslēpums ir darbinieku pozitīvā attieksme un izpalīdzība pret viesiem;
Internacionāls darbinieku sastāvs visās nodaļās;
Stingri iekšējie darba kārtības noteikumi;
Singra uzraudzība pār visu organizatorisko struktūru;
Jaunajiem darbinieki tiek organizēti apmācības kursi, kas palīdz iekļauties kolektīvā, saprast viesnīcas politiku un darba organizāciju;
Darbinieki tiek stimulēti labi strādāt ar bonusu palīdzību, katru mēnesi, gadu tiek nosaukti labākie darbinieki;
Viesnīcas moto ir paredzēt viesu vēlmes un vajadzības ātrāk par pašiem viesiem, vienmēr būt gataviem palīdzēt viesiem;
Uzlabojot tehnoloģijas, viesnīcas The BROADMOOR darbiniekiem ir vieglāk pildīt savus darba pienākumus attiecībā pret viesiem;
Viesnīca darbojas jau 90 gadus;
Nodrošināts darbinieku transports līdz viesnīcai;
Uzņemot darbā priekšroka ir tiem, kuri radinieki jau strādā uzņēmumā;
Negarentēts solītais darba amats;
Dažās viesnīcas nodaļās nenormēts darba laiks;
Nepilnības veļas mazgāšanas nodaļas darbībā;
Novecojis darba formas apģērba modelis.
Priekšlikumi
1. Brīvpusdienas darbiniekiem;
2. Palielināt darba samaksas likmi viesmīļiem;
3. Mainīt darba formas modeli, modernizēt to;
4. Stingrāka kontrole pār veļas mazgāšanas nodaļu;
5. Stingrāk uzraudzīt darbā pieņemšanas procesu, lai nerastos pārpratumi;
6. Rūpīgāk pārdomāt supervaizera amatā iecelšanas prasības;
7. Ierobežot dzīvnieku iekļūšanu viesnīcas teritorijā.
…