Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:286005
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Biznesa idejas pamatojums    3
2.  Informācija par uzņēmumu    4
3.  SIA ,,X” dibināšanas un reģistrēšanas procedūra    4
4.  Pakalpojumu raksturojums    11
5.  Tirgus analīze    13
6.  Sadarbības partneru izvēles pamatprincipi    15
7.  Riski un to mazināšanas pazīmes    16
  Secinājumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Profesionālā prakse tika izieta uzņēmumā sabiedrībā ar ierobežotu atbildību (SIA) „X” (atrodas Ludzas rajonā) no 2008.gada 7.augusta līdz 2008.gada 1.septembrim.
Prakses mērķis: nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas studiju programmas kursa ietvaros, kā arī veidot un attīstīt prasmes noteikt ekonomiskos un tehniskos rādītājus, vadīt ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un racionālu izmantošanu, vadīt personālu, analizēt uzņēmuma vai organizācijas darbību un plānot tās attīstību.
Prakses uzdevumi:
1. Praktiski iepazīties ar uzņēmuma darbības uzsākšanu, organizēšanas un vadīšanas principiem mikro un makrovidē.
2. Attīstīt praktiskas iemaņas uzņēmuma darbības rādītāju analīzē, plānošanā un plānu izpildes kontrolē.
3. Veikt mācību pētniecisko darbu. Vākt materiālus diplomdarbam.
4. Pamatojoties uz uzņēmuma darbības analīzes materiāliem, izstrādāt priekšlikumus tā efektivitātes kāpināšanai un vadības pilnveidošanai.

1.BIZNESA IDEJAS PAMATOJUMS
Biznesa ideja radās 2006.gadā, kad uzņēmuma dibinātājs Jānis Ziediņš nopirka telpas Saules pagastā Ludzas rajonā un nolēma tur atvērt kafejnīcu un pārtikas un sadzīves preču veikalu. Šī ideja radās jo pagastā nebija tāda veikala, kur varētu nopirkt visu nepieciešamo. Šī uzņēmējdarbības niša Saules pagastā bija brīva.
Kopš 2006.gada SIA „X” ir vienīgais tāda veida veikals Saules pagastā un šajā laikā ir ieņēmis savu stabilu vietu sava pagasta pārtikas tirdzniecības tirgū.
SIA „X” atšķiras ar to, ka katrs pircējs vienā veikalā var iegādāties gan visus uzturā lietojamos pārtikas produktus, gan naglas un dārza inventāru, gan arī lopbarību. Veikala telpas atrodas pagasta centrā, netālu no autobusu pieturas, līdz ar to arī lauku iedzīvotājiem ir ērta piekļūšana šim veikalam.
Tā kā pagasta iedzīvotāju dzīves līmenis un arī pirktspēja ir samērā zema, tad liela nozīme ir veikala cenu politikai.
Veidojot uzņēmumu, par mērķi tika likts īstenot efektīvu uzņēmējdarbību, nodrošinot sabiedrībai stabilu vietu Saules pārtikas preču tirgū, kā arī nodrošināt dibinātāja materiālo, sociālo un kultūras vajadzību apmierināšanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties