Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Prakses atskaite SIA "Tērbatas sēta"-
Prakses atskaite SIA "Tērbatas sēta"
Prakses atskaite73 Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Uzņēmuma darbības virzieni | 3 | |
Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 5 | |
Personāla daļas darbības organizācija | 7 | |
Personāla daļas sadarbība un funkcionālie pienākumi | 7 | |
Darba drošības un ugunsdrošības noteikumi uzņēmumā | 8 | |
Personāla plānošana | 9 | |
Personāla izvēle | 9 | |
Informācijas avoti personāla izvēlē | 10 | |
Intervijas | 11 | |
Pieņemšana darbā | 11 | |
Darba līgumi | 13 | |
Personāla uzskaites kārtība uzņēmumā | 14 | |
Datorprogramma personāla uzskaitei | 14 | |
Darbinieka ievadīšana darbā | 15 | |
Darba tiesisko attiecību izbeigšanās | 16 | |
Gramatvedības struktūra un grāmatvedības uzskaite | 18 | |
Nemateriālie ieguldījumi un pamatlīdzekļi | 19 | |
Krājumu uzskaite un novērtēšana | 19 | |
Skaidras naudas norēķinu uzskaite | 20 | |
Bezskaidras naudas norēķinu uzskaite | 22 | |
Debitoru nu kreditoru uzskaite | 23 | |
Darba samaksas organizācija | 25 | |
Atvaļinājumu piešķiršana | 26 | |
Darba nespējas pabalsta aprēķināšana | 26 | |
VID iesniedzamie dokumenti | 27 | |
Gada pārskata sastāvdaļas | 28 | |
Bilance | 28 | |
Peļņa vai zaudējumi | 29 | |
Vadības ziņojums | 30 | |
Finanšu pārskatu analīze | 30 | |
Statistiskie pārskati | 31 | |
Mārketinga un reklāmas nodaļa | 32 | |
Kontaktēšanās veidi ar klientiem un sadarbības partneriem | 33 | |
Saruna ar klientiem un sadarbības partneriem | 35 | |
Komunikacijas barjeras | 36 | |
Anketa par reklāmas nodaļas darbību | 37 | |
Iespiedreklāma | 44 | |
Iespiedreklāmas teksts | 44 | |
Iespiedreklāmas vizuālais tēls | 46 | |
Informācijas nodošanas kanāli | 47 | |
Reklāma laikrakstos | 47 | |
Reklāma žurnālos | 48 | |
Buklets | 51 | |
Reklāma telefona katalogos un elektroniskās datu bāzēs | 52 | |
Reklāma internetā | 54 | |
Radio reklāma | 58 | |
Reklāma televīzijā | 59 | |
Prezentreklāma | 63 | |
Vides reklāmas | 64 | |
Reklāmas kampaņas plānošana | 71 | |
Reklāmas efektivitātes novērtēšana | 73 | |
Ētikas normu ievērošana | 77 | |
Aizliegtās reklāmas | 78 | |
Sabiedriskās attiecības | 79 | |
Sociālā reklāma | 80 | |
Uzņēmuma kultūra | 81 | |
Uzņēmuma imidžs | 81 |
Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra parāda uzņēmuma nodaļu izvietojumu un savstarpējo saistību. Tā ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas un citiem faktoriem.
SIA „Tērbatas sēta” izmanto decentralizēto organizāciju, kad galveno lēmumu pieņemšana sadalīta pa dažādām apakšvienībām un tās pamatā ir pakalpojumu dažādība. Decentralizācija ir saistīta ar specializāciju jeb funkciju sadali, jo SIA „Tērbatas sēta” komplekss sastāv no vairākām struktūrām. Priekšrocība - lēmumu pieņemšana notiek ātrāk un precīzāk, pamatojoties uz katras struktūras apstākļu labāku izpratni.
SIA „Tērbatas sēta” nav savas izstrādātas organizatoriskās struktūras, tāpēc autore to izstrādāja pati. Analizējot SIA „Tērbatas sēta” organizatoriskās struktūras shēmu (skat. pielikumu Nr. 1.), var secināt, ka pēc vadīšanas organizatorisko formu sistēmu veida, tā ir vienas līnijas sistēma, jo tai ir viens direktors, kuram pakļauti katras struktūras menedžeri, savukārt katram menedžerim ir pakļauti citi konkrētās struktūras darbinieki. Piemēram, nakts kluba „LaRocca” menedžerim ir pakļauti viesmīļi, bārmeņi, dīdžejs, dejotājas. Katras struktūras menedžeris koordinē savu padoto darbu, un nepieciešamības gadījumā nodod rakstisku vai mutisku atskaiti valdes locekļiem.
Atsevišķi no šīm struktūrām varētu izdalīt vēl citas papildus nodaļas, kuras palīdz organizēt uzņēmuma darbību. Šīs nodaļas ir šādas:
valdes locekļi,
grāmatvedība,
mārketinga un reklāmas,
saimniecības,
darba drošība,
virtuve,
kanceleja,
administrācija.
Valdes locekļi izstrādā uzņēmuma koncepciju. Mārketinga un reklāmas nodaļa izstrādā firmas mārketinga un inovatīvo politiku, vada jauno projektu izstrādi, novērtē uzņēmuma stiprās un vājās puses. Saimniecības nodaļa ir atbildīga par kompleksa normālu funkcionēšanu. Saimniecības nodaļā ietilpst apkopējas, elektriķis, sētnieks. Uzņēmumā strādā viens darbinieks, kas ir atbildīgs par darba drošību uzņēmumā, proti, par dažādām instruktāžām, tai skaitā arī par ugunsdrošības instruktāžu, uguns drošību uzņemumā, evakuācijas plāniem utt. Kompleksā darbojas virtuve, kura gatavo ēdienus gan kompleksa restorānam un kafejnīcai, kā arī darbinieku virtuvei. …
Prakses atskaite SIA "Tērbatas sēta" (Royal Casino SPA&Hotel Resort). Prakses atskaitē ir apskatīti uzņēmuma darbības virzieni, organizatoriskā struktūra, personāla daļas darbības organizācija, personāla plānošana, grāmatvedības nodaļas darbība un izstrādāta reklāmas kampaņa vienai no uzņēmuma struktūrvienībai \"Season SPA\". Reklāmas kampaņa sastāv no izmaksu aprēķiniem radio, preses, interneta un TV reklāmām. Ir sastādīts kopējais reklāmas kampaņas grafiks un kopējās izmaksas.
-
Prakses atskaite SIA "Tērbatas sēta"
Prakses atskaite73 Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības, Uzņēmējdarbība
- Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite10 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Vadība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Prakses atskaite augstskolai17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai52
-
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai28
-
Pārdošanas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai36