-
Prakses atskaite SIA "K un K Auto"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1.1. | SIA „K un K Auto” uzņēmējdarbības forma, darbības veidi, misija un uzdevumi | 3 |
1.2. | SIA „K un K Auto” struktūra un personāls | 3 |
1.3. | SIA „K un K Auto” klientu un konkurentu raksturojums | 5 |
1.4. | UR, VID un CSP atskaišu un gada pārskata sagatavošanu un to saturu reglamentējošie normatīvie akti | 5 |
2. | SIA „K un K Auto” grāmatvedības politika | 7 |
2.1. | SIA „K un K Auto” grāmatvedības metodoloģijas apraksts | 7 |
2.2. | SIA “K un K Auto” kontu plāns | 7 |
2.3. | SIA “K un K Auto” dokumentu aprites plāns | 8 |
3. | SIA “K un K Auto” 20056.gada pārskata posteņu novērtēšanas principus un sagatavošanas metodoloģiju raksturojums | 9 |
3.1. | SIA “K un K Auto” ilgtermiņa ieguldījumu uzskaite | 9 |
3.2. | SIA “K un K Auto” apgrozāmo līdzekļu uzskaite | 10 |
3.3. | SIA “K un K Auto” pašu kapitāla uzskaite | 11 |
3.4. | SIA “K un K Auto” uzkrājumu uzskaite | 11 |
3.5. | SIA “K un K Auto” saistību uzskaite | 11 |
3.6. | SIA “K un K Auto” pārskata sastādīšanas pamatprincipi, tā sastāvdaļas, apstiprināšanas kārtība, iesniegšanas termiņi | 12 |
Secinājumiun priekšlikumi | 16 |
1.3. SIA „K un K Auto” klientu un konkurentu raksturojums
Uzņēmuma mikrovide, kura tiek interpretēta kā funkcionālo struktūru spektrs, izstrādā uzņēmuma darbības lēmumus. Tas notiek to galveno spēku, kuri attiecībā pret uzņēmumu ir ārējie, iespaida apstākļos. Šo spēku ģeneratori ir piegādātāji, konkurenti, patērētāji.
Patērētāji apvieno vairākas grupas, kuras pēc savas būtības stipri atšķiras. Šī plašā jēdziena galvenās sastāvdaļas ir atsevišķas personas un mājsaimniecības, kuras iegādājas pakalpojumus personīgām vajadzībām, kā arī citi uzņēmumi un organizācijas, kuras patērē pakalpojumus savām ražošanas vajadzībām. Te var pieskaitīt valsts un sabiedriskās organizācijas, kuras iegādājas pakalpojumus izmantošanai savā darbības sfērā.
Uzņēmuma piedāvājums ir plašs, tāpēc klienti nav tikai kāda specifiska iedzīvotāju grupa. Klienti ir gan fiziskas, gan juridiskas personas. Ikviens klients uzņēmumā varēs atrast sev vispiemērotāko pakalpojumu no uzņēmuma pakalpojumu spektra.
Lielāki klienti, kuri izmanto transporta pakalpojumus ir SIA „Elkor”, SIA”NELSS”, SIA „Transportceltnieks” un citi, ka arī fiziskas personas.
Pastāvīgajiem klientiem ir piemērotas atlaides, kas stimulē uzņēmuma pakalpojumus noietu un izplatīšanu tirgū. Laba uzmanīga attiecība ar katru klientu labas atsauces ir uzņēmuma labāka reklāma. Reklāma uz sienas dod uzņēmumam iespēju pievilkt jaunus klientus.
Uzņēmumiem ir prakse mainīt savas pakalpojumu cenas tajā brīdī, kad mainās degvielas izmaksas vai cenas maina konkurenti. Galvenais veids, kā tirgū konkurēt, neizmantojot cenas, ir pakalpojumu difirincēšana, vai papildpakalpojumu ieviešana. SIA „K un K Auto” varētu uzreiz mainīt kādu elementu. Tas ir Uzņēmuma pakalpojumu atšķirība no konkurentu. Sājā nozarē strādā daudz uzņēmumu. Rīgā strādā uzņēmums (SIA „EURO TRANS”), kas nodarbojas ar transporta pakalpojumu, bet tiem nav pastāvīgas vādītājus un savas automašinas.
Viss darbības process celsies uz PPR pamatā ar juridiskiem personām. Pēc transporta pakalpojumas fiziskām personām izdod čeku.
1.4. UR, VID un CSP atskaišu un gada pārskata sagatavošanu un to saturu reglamentējošie normatīvie akti
…
Darbs ir izstrādāts atbilstoši augstskolas prasībām.
- Prakses atskaite A/S "Drogas"
- Prakses atskaite SIA "K un K Auto"
- Profesionālās prakses atskaite "Islande Hotel"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite SIA "Baltijas sveces"
Prakses atskaite vidusskolai15
-
Prakses atskaite
Prakses atskaite vidusskolai14
-
Mācību prakses atskaite finanšu analīzē
Prakses atskaite vidusskolai26
Novērtēts! -
SIA "Koks" prakses atskaite
Prakses atskaite vidusskolai45
-
Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
Prakses atskaite vidusskolai11
Novērtēts!