Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:593658
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Uzņēmums, tā vēsture, galvenie darbības virzieni, vieta un loma ekonomiskajā sistēmā    5
2.  Darba aizsardzības sistēma uzņēmumā    8
3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    11
3.1.  Makrovides analīze    11
3.1.1.  Sociālekonomiskie un demogrāfiskie faktori    11
3.1.2.  Kultūras un izglītības faktori    12
3.1.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    12
3.2.  Mikrovides analīze    13
3.2.1.  Pircēji    14
3.2.2.  Konkurenti    14
3.2.3.  Piegādātāji    14
3.2.4.  Starpnieki tirgū    15
4.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    16
4.1.  Uzņēmuma mērķi    16
4.2.  Darbinieki    16
4.3.  Informācijas aprite    17
4.4.  Tehnoloģijas    17
5.  SVID analīze    18
5.1.  Stiprās puses    19
5.2.  Vājās puses    19
5.3.  Iespējas    20
5.4.  Draudi    20
6.  Uzņēmuma pakalpojums, piedāvājums, pieprasījums un cena    22
7.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītāju analīze    23
7.1.  Likviditātes rādītāju analīze    23
7.2.  Maksātspējas rādītāju analīze    26
7.3.  Rentabilitātes rādītāju analīze    29
7.4.  Aktivitātes rādītāju analīze    33
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmumā tikai vienā ēkā no trijām ir uzbrauktuve, lai cilvēki ratiņkrēslos varētu iekļūt tajā, kā arī divstāvīgajā biroja ēkā cilvēkiem ratiņkrēslos nav iespējas nokļūt otrajā stāvā, kurā atrodas kabineti gandrīz visiem uzņēmuma biroja darbiniekiem.
2. Uzņēmums sponsorē un atbalsta daudzus pasākumus, bet informācija par atbalstu ir atrodama galvenokārt tikai uzņēmuma galvenajā biroja ēkā, kurā pie sienas ir izlikti pateicības raksti.
3. Uzņēmuma mājaslapa ir ievietota internetā un publiski apskatāma jau kopš 2007.gada, bet informācija tajā ir pavirša un nepārskatāma, un nekalpo kā reklāma uzņēmumam.
4. Uzņēmumam nav misijas un vīzijas, ir tikai neoficiali izvirzīti mērķi un uzdevumi.
5. Likviditātes rādītāji parāda, ka uzņēmumā netiek lietderīgi izmantoti esošie aktīvi un uzņēmumam ir brīvi naudas līdzekļi.

Priekšlikumi:
1. Pēc iespējas robežām, investēt uzņēmuma līdzekļus uzbrauktuvju izveidei pie uzņēmuma ēkām, kā arī investēt līdzekļus pacēlāja vai lifta būvniecībai uzņēmuma galvenajā ēkā.
2. Uzņēmumam savā mājaslapā vajadzētu ievietot informāciju par pasākumiem, kurus uzņēmums sponsorē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties