Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:866514
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Prakses atskaite SIA”Ekspreskafē”    3
1.  SIA „Ekspreskafē” apraksts    4
  Uzņēmuma vēsture    4
  Uzņēmuma struktūra    4
2.  Personāla mainība, tās problemātika un iemesli    6
3.  SIA „Ekspreskafē” personāla meklēšanas, atlases un izvēles procesa raksturojums un izpēte    10
  Secinājumi un ieteikumi    17
Darba fragmentsAizvērt

Prakses atskaites darba mērķis – izzināt darbinieku meklēšanas, atlases un izvēles metožu pielietojumu un darbības pilnveides iespējas uzņēmumā SIA „Ekspreskafē”.
Ar darba mērķi saistīti šādi uzdevumi:
1. Teorētiski analizēt personāla meklēšanas, atlases un izvēles būtiskākos komponentus;
2. Izpētīt personāla meklēšanas, atlases un izvēles izmantošanu un specifiku uzņēmumā „Ekspreskafē”;
3. Izstrādāt ieteikumus un rekomendācijas darbinieku meklēšanas, atlases un izvēles metožu izmantošanai un uzlabošanai SIA „Ekspreskafē”.
Prakses uzdevumu izvēlējos tādēļ, ka šajā ātrās ēdināšanas uzņēmumā „Ekspreskafē” darbinieku mainība ir ļoti aktuāla un pat liela problēma uzņēmuma funkcionēšanā. Man šķita svarīgi noskaidrot, ko tad īsti būtu jāzina un jāņem vērā tiem, kas ir izvēles priekšā – kādus paņēmienus un metodes izvēlēties darba devējam, lai noskaidrotu piemērotāko darbinieku vakantajai vietai, tāpat ko šiem paņēmieniem un metodēm būtu jāzina potenciālajam darbiniekam, lai sasniegtu savu mērķi – iegūtu sev vēlamo darbu.

1. SIA “Ekspreskafē” apraksts.
SIA “Ekspreskafē”, ir ātrās ēdināšanas uzņēmums, kura darbība notiek divās kafejnīcās – universālveikalā “Centrs” un tirdzniecības centrā “Mols”. SIA “Ekspreskafē” bija SIA “Narvesen Baltija “ meitas uzņēmums, taču vienota biznesa stratēģija un darbības koncepts ir saglabājies.

1.1. Uzņēmuma vēsture.
SIA “Narvesen Baltija” aizsākumi meklējami 1884. gadā, kad Norvēģijā tika atvērts pirmais Narvesen kiosks. Kopš tā laika Narvesen grupa ir vadošā mazumtirdzniecības, vairumtirdzniecības un sabiedriskās ēdināšanas kompānija Skandināvijā. Baltijas valstīs uzņēmums SIA “Narvesen Baltija” tika nodibināts 1997. gada rudenī. Kompānijai Latvijā pieder preses un preču tirdzniecības kioski, kā arī parfimērijas veikali un ātrās ēdināšanas tipa restorāni Rīgā. Pirmā kafejnīca Latvijā tika atvērta 1997.gada 4.decembrī universālveikalā “Centrs”, pēc tam tirdzniecības centrā “Mols” 1998.gada 13.augustā. Uzņēmums izvēlējās tajā laikā jaunos tirdzniecības centrus, kur izveidot savas kafejnīcas – CafeXpress, tādā veidā piedāvājot savu produkciju tur, kur ir cilvēki.

1.2. Uzņēmuma struktūra.
Uzņēmumā strādā 26 darbinieki – direktore un katrā kafejnīcā 12 –13 darbinieki. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties