Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:112732
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Mārketinga vadīšana    8
2.1.  Marketinga teorētiskie un praktiskie aspekti    8
2.2.  Mārketinga orientācijas nozīme un tās loma uzņēmuma veiksmes nodrošināšanā    9
2.3.  Klientu vēlmju un pieprasījuma apmierināšanas praktiskie instrumenti un paņēmieni    9
2.4.  Mārketinga koncepcijas un paņēmieni    10
3.  Ekonomika vadītājiem    11
3.1.  Ekonomisko procesu loģika, vadīšana un vide    11
3.2.  Pieprasījuma prognozēšana un ietekmēšana, piedāvājums, izmaksas un    12
3.3.  Uzņēmumu alternatīvie mērķi, īpašnieku un vadītāju apsvērumi, cenu politikas stratēģiskās alternatīvas    12
3.4.  Starptautiskā biznesa aspekti    13
4.  Likumdošana biznesā    14
4.1.  Ārējo normatīvo aktu piemērošana    14
4.2.  Iekšējo normatīvo aktu piemērošana    17
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Danfoss ir dibināts Dānijā 1933. gadā kā neliels privātuzņēmums un tā dibinātājs bija Mads Clausens ar savu ģimeni . Laika gaitā uzņēmums attīstījās , ieņemot stabilas pozīcijas tirgū ,un uz doto brīdi Danfoss filiāles ir atrodamas visās pasaules valstīs, t.sk. arī Latvijā.
Danfoss preču zīme ir kļuvusi populāra un atpazīstama .Darbinieku skaits ir pieaudzis no 10 līdz 20000.
Finansiālie rādītāji liecina par uzņēmuma straujo izaugsmi laika posmā no 1953. gada līdz pat šodienai.
Jau pašos uzņēmuma dibināšanas pirmsākumos vadība diezgan strikti nodefinēja uzņēmuma Vīziju, Misiju , Mērķi un pat līdz šodienai tā ir saglabājusies, pieskaņojoties un kļūstot saprotamāka mūsdienu apstākļiem.
Danfoss "stratēģija ir balstīta uz Danfoss vīziju, kas tika formulēta 2001. gadā:
"Danfoss būs pasaules līderis tā galvenajās darbības jomās, kā cienīts uzņēmums, kas uzlabo dzīves kvalitāti, apgūstot progresīvas tehnoloģijas, klientu lietojumprogrammas, vienlaikus radot vērtību visām ieinteresētajām pusēm."
Lai sasniegtu augstākus rezultātus, Danfoss meklē minimālus izejmateriālu patēriņus un energiju, kā arī vismazāk iespējamo ietekmi uz apkārtējo vidi un visefektīvāko resursu pielietojumu. Danfosam ir senas sociālās atbildības tradīcijas pret darbiniekiem un apkārtējo vidi.
Danfoss galvenais vadmotīvs ir „DZĪVES KVALITĀTES UZLABOŠANA” ietverot tajā būtisku informāciju, kas attiecas vienlaicīgi gan uz uzņēmuma dibinātājiem, īpašniekiem, klientiem .
Danfoss ir iedalīts trijās darbības nozarēs: saldēšana un gaisa kondicionēšana, apkure un ūdens, elektriskā piedziņa, kuras visas ir vadošās savā nozarē.
Latvijā Danfoss pārstāvniecība tika dibināta 1993 gadā , bet kā SIA “Danfoss” sāka darboties 1997. gada 06.maijā.
Latvijā uzņēmums nodarbojas ar sava mātes uzņēmuma Danfoss rūpnīcās ražotās produkcijas vairumtirdzniecību un izplatīšanu. Uz doto brīdi SIA Danfoss ir noslēgti līgumi ar 20 vairumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi izplata Danfoss produkciju .…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties