Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:609136
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma darbinieku instruktāžu veidu raksturojums un nozīme    5
2.  Darbā iesniedzamo dokumentu raksturojums un noformēšanas kārtība    7
3.  Uzņēmuma vieta nozarē, tiešo un netiešo konkurentu raksturojums    8
4.  Uzņēmuma komercdarbības tipa raksturojums    9
4.1.  Uzņēmuma reģistrēšanas kārtība    9
4.2.  Uzņēmuma izvēlētā komercdarbības tipa priekšrocības un nepilnības    10
4.3.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums    10
4.3.1.  Dažādu nodaļu funkciju apraksts    10
4.3.2.  Amatu aprakstu analīze un profesiogrammu izveide    12
5.  Darba samaksas formas uzņēmumā un neto algas aprēķins    14
6.  Uzņēmuma darbaspēka resursu vadīšana un raksturojums    15
6.1.  Darba kolektīva lielums un tā atbilstība darba apjomam    15
6.2.  Attiecību veidi darba kolektīvā un vadības stila raksturojums    15
6.3.  Darbinieku motivēšanas veidi. Uzslava un kritika kā ietekmēšanas veids    16
6.4.  Konfliktu situāciju veidu noteikšana un risinājumu piedāvājums    18
7.  Verbālā un neverbālā komunikācija uzņēmumā    19
7.1.  Lietišķo sarunu kultūra    19
7.2.  Darījumu vēstules ar klientiem    21
8.  Psiholoģisko klimatu veidojošie faktori un to ietekme uz cilvēka darbību    23
8.1.  Telpas dizaina un plānojuma ietekme    23
8.2.  Gaismas, trokšņu un sanitāri higiēnisko apstākļu ietekme    24
9.  Uzņēmuma preču raksturojums    25
9.1.  Preču raksturojums pa grupām    25
9.2.  Preces dzīves cikls    27
9.3.  Preču iesaiņojumu funkciju raksturojums    29
9.4.  Preču zīmju veidu un stratēģiju piemēri    31
10.  Uzņēmuma piegādātāju raksturojums un līgumu slēgšanas kārtība    33
11.  Mērķa tirgus raksturojums    35
11.1.  Mērķa tirgus noteikšana    35
11.2.  Pircēju rīcības motīvu un pirkšanas ietekmējošo faktoru analīze    36
12.  Uzņēmuma makrovides analīze    38
13.  Materiālā atbildība uzņēmumā    40
14.  Secinājumi    41
Darba fragmentsAizvērt

14. Secinājumi
Tik veiksmīgs un stabils uzņēmums, protams, izraisīja arī manu interesi, jo šī brīža apstākļos Latvijā nav daudz uzņēmumu, kuri varētu lepoties ar tik lieliem panākumiem, tādēļ man bija liels prieks, ka es varu iziet savu praksi SIA „Arkolat.”
SIA „Arkolat” specializējas trīs segmentu apkalpošanā - mazumtirdzniecībā, vairumtirdzniecībā un HoReCa.
Uzsākot mācību praksi pārsvarā uzturējos veikalā/noliktavā, bet pāris reizes arī nācās padarboties mārketinga nodaļā. Šajā laikā padziļināti iepazinos ar uzņēmumu un tā struktūrvienībām. Papildus visam iepazinos ar datorprogrammas „Microsoft Dynamics AX” piedāvātajām iespējām, piemēram, pavadzīmju reģistrāciju.
Katra diena deva jaunas iemaņas un zināšanas. Iemācījos sastrādāties ne tikai ar kolēģiem, bet arī ar klientiem. Sākumā katru solīti pieskatīja kolēģi, bet vēlāk visu darīju pati. Ja bija kādas problēmas, varēju vaicāt jebkuram, jo personāls bija ļoti atsaucīgs un pretimnākošs.
Apkopojot prakses rezultātus, varu teikt, ka savu darbu prakses laikā es novērtēju pozitīvi un esmu apmierināta ar iegūtajiem rezultātiem. Prakses laikā ieguvu jaunu pieredzi, noteikti turpināšu visu jauniegūto izmantot arī turpmākajā darbā.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties