Atgriezeniskā saite:
Tad, kad darbi ir novērtēti, tad izdalu pašpārbaudes testu, lai skolēni varētu pārbaudīt paši sevi, vai pēc pareizo atbilžu uzzināšanas un tēmas pārrunāšanas ir saprotama šīs dienas tēma. Stundas beigās aicinu skolēnu ar īkšķiem novērtēt cik labi vai slikti ir saprasts par ko šodien runājām, Ikšķis uz augšu- tēmu sapratu, īkšķis uz leju- tēmu nesapratu, īkšķis pa vidu- sapratu daļēji, tad ar tiem skolēniem, kuri tēmu saprata daļēji, tiek pārrunātās viņiem nesaprotamās lietas, bet tie skolēni, kuri tēmu nesaprata tiek aicināti apmeklēt konsultācijas. Pirms došanos starpbrīdī tiek pārrunātas pareizās atbildes pašpārbaudes testā.
Pašvērtējums:
Vislielāko gandarījumu visās manis vadītās stundās sagādāja tas, ka skolotāja ļāva izmantot manis veidotās Power Point prezentācijas. Nelielas grūtības sagādāja stundas sākums, jo šī bija pirmā manis vadītā stunda un satraukums darīja savu. Novēroju, ka skolēniem patīk, ja stundas vada vēl kāds cits ne tikai viņu skolotāja, starpbrīdī skolēni labprāt nāca klāt un vēlējās parunāt , uzdeva jautājumus. Manuprāt, skolēniem manis vadītā stunda patika, jo viņa bija nedaudz savādāka nekā ikdienā matemātikas stundas, iespējams, ka tādēļ, ka esmu jauna un viņiem nezināma, stundās skolēni uzvedās ļoti labi, nebija nepieciešams nevienam aizrādīt par uzveddību.
…