-
Prakses atskaite restorānā
Prakses atskaite27 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Tūrisms, viesmīlība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārējās ziņas par uzņēmumu | 4 |
2. | Tehnoloģiskie procesi | 8 |
2.1. | Izejvielu sagādes organizācija | 8 |
2.2. | Izejvielu pirmapstrāde | 12 |
2.3. | Ēdiena gatavošana | 17 |
2.4. | Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude | 19 |
2.5. | Gatavās produkcijas realizācija | 20 |
3. | Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā | 21 |
4. | Tehnoloģiskās iekārtas | 23 |
4.1. | Speciālās tehnoloģiskās iekārtas | 24 |
4.2. | Mehanizācijas un automatizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā | 25 |
4.3. | Kontroles un mērinstrumenti | 26 |
4.4. | Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu | 27 |
4.4. | Tehnoloģisko procesu plūsmu norises apraksts | 28 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
2.1. Izejvielu sagādes organizācija
Piegādātāju izvēlās pēc:
cenas;
piegādes veida;
iepakojama materiāla;
piegādātāja atpazīstamības.
Par ēdināšanas uzņēmumu piegādātājiem var būt: Pārtikas un veterinārajā dienestā reģistrēti vai atzīti uzņēmumi;
Izejvielas uzņēmumam piegādā no visas Latvijas un ir sadarbības līgumi ar vairākām firmām. Uzņēmuma direktors pats atrod piemērotāko piegādātāju, vadoties pēc savu draugu- uzņēmēju padomiem. Bieži piegādātāji paši atbrauc un sazinās ar direktoru un piedāvā savus pakalpojumus, izstāsta priekšrocības, un līguma slēgšanas noteikumus.
Par piegādātāju izvēli, produktu līgumu slēgšanu, sortimenta izvēli un sortimenta saraksta aktualizāciju ir atbildīgs noliktavas vadītājs, kas šajā uzņēmumā ir pats direktors. Slēdzot līgumus un izvēloties produktu sortimentu, atbildīgā persona pārbauda kvalitāti/nekaitīgumu apliecinošos dokumentus, kas var būt ražotāja izsniegtā deklarācija, kvalitātes apliecība, specifikācija, testēšanas pārskats u.tml., neatkarīgas atbilstības novērtēšanas institūcijas izsniegts atbilstības apliecinājums, kā arī pārliecinās par pavaddokumentu pareizu noformēšanu.
Regulāri tiek pārskatīti noslēgtie līgumi un preču sortiments. Piegādātāju pārvērtēšanā tiek izmantota visa sadarbības laikā uzkrāta informācija, t.sk. līgumu nosacījumu izpildi ( piegādes laiks, transportēšanas nosacījumi, produktu derīguma termiņi, iepakojuma stāvoklis, produktu marķējums, produktu kvalitāte un citi) un konstatētās neatbilstības, reģistrētas mutiskās un rakstiskās sūdzības par produktu kvalitāti un nekaitīgumu, kā arī otrās puses piegādātāju auditu rezultāti.
Atbildīgais par produktu pieņemšanu SIA „x” saskaņā ar noteiktajiem pienākumiem ir noliktavas vadītājs( direktors), kas organizē produktu izkraušanu no autotransporta iespējami ātri un novietošanu pārtikas uzglabāšanas noliktavā vai aukstuma iekārtās. …
restirānu prakses atskaite, kur aprakstīti tehnoloģiskie procesi, sanitārhiegiēniskās prasības, tehnoloģiskās iekārtas, kontroles un mērinstrumenti, plūsmas
- Prakses atskaite konditorejā
-
Prakses atskaite restorānā
Prakses atskaite27 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Tūrisms, viesmīlība
- Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Prakses atskaite augstskolai4
-
Prakses atskaite konditorejā
Prakses atskaite augstskolai26
-
Viesmīļu prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai6
Novērtēts! -
Viesu uzņemšanas dienests viesnīcā "Denali Princess Wilderness Lodge" (ASV, Aļaska)
Prakses atskaite augstskolai12
-
Ražošanas prakses atskaite A/S ”Aldaris”
Prakses atskaite augstskolai11