Secinājumi
1. Lai bērns sekmīgi apgūtu visas nepieciešamās prasmes ir jābūt labai sadarbībai starp pirmsskolu – pedagogu un vecākiem.
2. Bērna attīstība ir vienots veselums un nevar atsevišķi izdalīt kādu no prasmēm.
3. Intelektuālā attīstība, sociālās prasmes, emocionālā attīstība, fiziskā attīstība pirmsskolas 1. posmā visefektīvāk notiek caur rotaļām un spēlēm, jo tad bērnā ar vienu rotaļu var attīstīt visas prasmes vienlaicīgi.
4. Rūpīgi sagatavots un plānots pedagoga darbs ir panākums bērnu izglītības procesā.
5. Bērnam 1,5 – 3 gadu vecumā svarīga ir priekšmetiskā lietu apguve. Bērns pasaules lietu kārtību un prasmes apgūst caur redzi, tausti, ožu, smaržu, garšu.
6. Lai bērns sekmīgi augtu un attīstītos viņam jāļauj darīt pašam, pedagogs ir plānotājs, vērotājs un rosinātājs.
7. Grupas videi jārada drošības sajūta, tikai emocionāli drošā vidē varēs augt vesels un laimīgs bērns.
8. Pedagogam jāprot katrs bērns uztver kā individualitāte un attīstīt katra individuālās spējas, talantus, kā arī saskatīt problēmas un prast rast tām risinājumu, lai bērns nejustos atstumts, atdalīts no pārējiem.
9. Pirmsskola ir bērna pirmā mācību pieredze, tāpēc svarīgi to radīt pozitīvu, jo vēlāk tā kalpos par pamatu veiksmīgu skolas gaitu uzsākšanai.
…