Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:731095
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesmīlība    4
1.1.  Numuri    4
1.2.  Semināru zāles    5
1.3.  Kafejnīca “Brigita"    5
2.  Organizatoriskā struktūra    6
3.  Telpu uzkopšana    7
3.1.  Rīta uzkopšanas darbi    7
3.2.  Kārtība numuros    8
3.3.  Numuru tīrīšanas secība    9
4.  Konkurence    11
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    12
  Pielikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Lai nostiprinātu studiju programmās apgūtās teorētiskās zināšanas un prasmi tās pielietot praktiskajā darbībā, ir nepieciešams iegūt praktiskas iemaņas tūrisma uzņēmumā. Par savu prakses vietu izvēlējos *** viesnīcu „Kolonna Hotel Brigita” Saulkalnes ielā 10, Rīgā.
Viesnīca “Brigita” dibināta 1994.gadā, 2003.gadā viesnīca tika slēgta rekonstrukcijai. Tika piebūvēts ceturtais stāvs, veikts kapitālais remonts, iebūvēts lifts. 2007. gada martā viesnīca pievienojās viesnīcu tīklam KOLONNA HOTELS GROUP un ieguva jaunu nosaukumu “Kolonna Hotel Brigita”. Pēc viesnīcas darbības pārņemšanas tika veikta investīcijas informatīvo tehnoloģiju sakārtošanā, viesnīcas rezervēšanas un restorāna uzskaites programmu ieviešanā.
Viesnīcas serviss un pakalpojumi atbilst trešajai kategorijai. Viesnīca ir piemērota gan tūristu klases ceļotājiem, gan darījumu ceļotājiem, biznesa cilvēkiem, kuri darbu var turpināt arī viesnīcā.
Prakses laikā guvu vispārēju ieskatu viesnīcas darba organizācijas jautājumos, iepazinos ar uzņēmumu un tajā strādājošo personālu, iekšējās kārtības noteikumiem, pildīju istabenes pienākumus.
Prakses mērķi un uzdevumi:
nostiprināt teorētiskās zināšanas un apgūt prasmi kā tās pielietot praktiskajā darbībā;
iepazīties ar darba organizāciju uzņēmumā;
apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas telpu uzkopšanā, pildot istabenes pienākumus.
Darbā tika izmantota uzņēmuma darbinieku mutiskā informācija un viesnīcas nepublicētie materiāli.

1. Viesmīlība

Viesnīca atrodas Pārdaugavā - klusā un zaļā pilsētas daļā, tikai 15 min. brauciena attālumā no starptautiskās lidostas Rīga un 10 min. attālumā no Vecrīgas. Pie viesnīcas var ērti piekļūt ar privāto un sabiedrisko transportu, trolejbusu pietura atrodas tieši pie viesnīcas un viesiem nav jāmēro tāls ceļš līdz pieturai. Viesnīca, braucot pa Saulkalnes ielu, ir viegli pamanāma, tas ir pozitīvs aspekts.
Interjers un iekārtojums ir moderns un interesants, vienlaikus nezaudējot mājīguma sajūtu. Viesu rīcībā ir ērti numuri, mūsdienīgs biznesa centrs, 2 konferenču zāles, ar visu aprīkojumu, mājīga kafejnīca, eiropas un latviešu virtuves restorāns. Viesnīcas darbinieki palīdz viesiem organizēt ekskursijas gida pavadībā pa Rīgu un ievērojamākajām vietām. Ir iespēja rezervēt avia-, dzelzceļa un prāmju biļetes.
Par pakalpojumiem var norēķināties skaidrā naudā latos vai ar Visa, Master, Amerikan Express kredītkartēm.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties