Secinājumi
• SIA “X” ir uzņēmums, kas izriet no daudnacionālā pasaulē pazīstama “X” uzņēmumu tīkla, kas nodarbojas ar autotirdzniecību, remontu un rezervju daļu pārdošanu.
• Latvijas uzņēmumam pieder 9 filiāles, kas atrodas Rīgas teritorijā.
• Sabiedrības vienīgais dalībnieks ir tās mātes sabiedrība “X International Group B.V.” Nīderlande, kurai pieder 100% no sabiedrības pamatkapitāla.
• Pēc uzņēmuma un autocentru struktūras shēmas, secināts, ka galvenais ir vadītājs, kurā pakļautībā atrodas parējās nodaļas.
• Uzņēmuma ētikas un kultūras galvenā sastavdaļa ir uzticība, kas attiecināma uz visiem, kas piedalās vai ietekmē uzņēmuma darbību. ” Uzņēmums cenšas kļūt gan par iekārojamāko darba devēju, uzturot pozitīvu, atbildīgu, atvērtu un labvēlīgu darba vidi, gan par visspopularāku un drošāku uzņēmumu klientu lokā.
• Biznesa modelis ir vērsts uz tirgus iekarošanu, partnerību attistīšanu, diversificētas ieņēmumu plūsmam.
• Savai veksmīgai un ātrākai darbībai, uzņēmumā tiek izmantotas gan privatas, gan visiem pieejamas sistēmas un programmas, piemērām, “Automaster”, “Modera”.
• Latvijas teritorijā autotirdzniecības un autosalonu nozare ir plāši izplatīta, jo valstī darbojas daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar autotirdzniecību, tai skaitā oficiālo auto zīmolu dīleri, auto pēcpārdošanas uzņēmumi un privātsektora automobiļu pēcpārdošana.
• Automobiļu un motociklu pārdošana latvijas teritorijā laika posmā no 2015. gada līdz 2019. gadam ir veiksmīga un to apgrozījums palielinās ar katru gadu.
…