Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:885252
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vides, kurā banka darbojas, raksturojums    4
  Latvijas iestāšanās ES ietekme uz banku un nozari    4
  Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma bankas attīstībā    5
  Bankas iesaistīšanās starptautiskajā sadarbībā    7
  Latvijā realizētās fiskālās un monetārās politikas ietekme uz banku    7
  Fiskālā politika    7
  Monetārā politika    8
  Monetārisma teorijas elementu izpausme banku darbībā    9
  Bankas piedalīšanās vides aizsardzības pasākumos, vides politikas ietekme uz banku    10
2.  Vispārēja informācijas par banku    12
  Bankas izvēlētā uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums    12
  Bankas vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, attīstības tendences    13
  Svarīgākie Nordea banku raksturojošie rādītāji    15
  Neatkarīgā gada pārskata pārbaude uzņēmumā, auditora izvēle, auditora atzinuma raksturojums    16
3.  Uzņēmuma vadība    17
  Uzņēmuma vadības, struktūras, pārvaldes, darbības plānošanas raksturojums    17
  Lēmumu pieņemšanas metodes    18
  Vadības informācijas sistēmas Nordea Bankā    19
  Informācijas apstrādes un analīzes metodes Nordea Bankā    20
  Kalendārās plānošanas metodes Nordea Bankā    20
  Stratēģiskā vadīšana Nordea Bankā un tās principi    20
  Investīciju virzieni un efektivitāte Nordea Bankā    22
  Nordea Bankā realizētie projekti    25
  Nordea Bankas projektu organizatoriskās struktūras izpēte    26
  Iekšējās kontroles sistēma Nordea Bankā    27
  Iekšējās kontroles sistēmas vieta un loma Nordea Bankas vadības procesā    27
  Kvalitātes novērtēšanas sistēmas raksturojums    28
4.  Personāla vadība    29
  Darba koplīgums un tā ievērošana Nordea Bankā    29
  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība    29
  Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana Nordea Bankā    31
  Nordea Bankā strādājošo demogrāfiskais stāvoklis    31
  Personāla plānošana, atlase, novērtēšana un virzīšana Nordea Bankā    32
  Personāla motivācijas politika Nordea Bankā    33
  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas Nordea Bankā    34
  Darba samaksas principi un sistēmas Nordea Bankā    34
5.  Mārketinga politika Nordea Bankā    36
  Mārketinga vide    36
  Mārketinga galvenie elementi (produkts, cena, vieta, veicināšana)    39
  Produkts    39
  Cena    40
  Vieta    41
  Veicināšana    41
  Nordea Bankas tirgus segments    42
  Produkta pozicionēšana tirgū    42
  Produktu dzīves cikls    43
  Ieviešanas stadija    43
  Augšanas stadija    44
  Brieduma stadija    44
  Norieta stadija    45
  Tirgus izpēte    45
  Saskarsmes stratēģija Nordea Bankā    46
  Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    47
  Korporatīvā sociālā atbildība    47
  Labdarība    48
  Izglītība    49
  Sports    50
  Kultūras pasākumi    50
  Produkcijas realizācijas kanāli    51
6.  Nordea Bankas darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    52
  Iekšējie finansēšanas avoti    52
  Ārējie finansēšanas avoti    52
  Pārskats par kredītiestāžu – vērtspapīru kontu turētāju pakalpojumiem    53
  Kredītiestādes sniegtie pārskati Finansu un kapitāla tirgus komisijai par darījumiem vērtspapīru tirgū    54
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    57
Darba fragmentsAizvērt

Prakses pārskats ietver vispusīgu informāciju par Nordea Bank Finland Plc. Latvijas filiāli. Nordea Bank Latvijas filiāle pārstāv jaunu finanšu institūciju - Nordea banka, kas pēc aktīvu apjoma ir lielākā banka Ziemeļeiropas un Baltijas valstu reģionā. Banka pārvalda krietni lielākus resursus kā jebkurš cits finanšu pakalpojumu sniedzējs reģionā, un līdz ar to piedāvā vislabākos finanšu risinājumus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem un valsts institūcijām.
Stājoties praksē Nordea bankā, autoram bija virspusējas zināšanas par bankas darbību un tās piedāvātajām precēm un produktiem. Autoram nebija nekāda priekšstata par tā lielumu un finansiālajiem rādītājiem un vidi, kāda pastāv bankā. Prakses laikā autors pildīja maksājumu apstrādes speciālista pienākumus.
Prakses pārskatā ir apskatīti gandrīz visi jautājumi, atbilstoši prakses programmai. Par pamatu prakses pārskatam tika izmantota visa pieejamā informācija, ko varēja dabūt par banku, gan internetā, gan intranetā, dažādās bankas programmās, iekšējās procedūrās, kā arī informācija, kas iegūta darba laikā un intervijās ar pasta darbiniekiem.
Uz dažiem prakses programmas jautājumiem autors nav devis atbildi, jo autoram tika liegta iespēja izpaust informāciju konfidencialitātes dēļ vai arī netika atrasta piemērota informācija izsmeļoša un detalizēta apraksta sniegšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties