Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:710679
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  X saimnieciskās darbības izvērtējums    5
  Augstskolas profils    5
  X pēdējo gadu darbības rezultāti    6
  X attīstības gaita un tendences    8
  Ražošanas un pārdošanas organizācija    10
2.  X mārketinga darbības izvērtējums    12
  Preču/pakalpojumu klāsts un cenas    12
  Klientūra    14
  Konkurenti    15
  Organizācijas konkurētspēja    17
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

X (turpmāk tekstā – X), autores akadēmiskās izglītības „raktuves”, bet tagad arī praktisko iemaņu avots. Aizvadīti divi pilnas slodzes mēneši klientu informātores amatā Studiju Informācijas centrā. Šis mazais, bet ļoti vērtīgais laiks paplašinājis redzesloku, karjeras kontā daudz jaunu kontaktu un pazīšanās, protams, izpratne par studiju procesu, X struktūrvienībām un darba sistēmu.
Darba mērķis: izvērtēt X saimniecisko darbību no mārketinga viedokļa.
Lai sasniegtu mērķi, izvirzīti uzdevumi:
1.sameklēt un apkopot datus par studentu skaitu, struktūru, kā arī bilanci laika periodā no 2007. – 2009. gadam;
2.raksturot iegūtos rezultātus;
3.izvērtēt saimnieciskās darbības attīstības gaitu un tendences, kā arī izstrādāt priekšlikumus;
4.izvērtēt mārketinga dabību, klientūru, preču klāstu,un to cenas.
Apstrādājot datus tiks zīmētas stabiņu un citu veidu diagrammas.

Lai uzņēmums varētu būtu veiksmīgs ilgdzīvotājs, tam ir jābūt vīzijai un mērķim. No 2003. gada X darbojas Padomnieku konvents, kas sniedz priekšlikumus akadēmiskās, zinātniskās un saimnieciskās darbības jautājumos, izvērtējot informāciju par augstskolas stratēģisko virzību, tādējādi veicinot augstskolas attīstību.
Pakalpojuma ražošanas procesus nodrošina rektors, prorektors akadēmiskajā darbā un vadošie mācībspēki, kas no sākuma izveido studiju programmu un pēc tam piesaistot dažādus lektorus, nodod informāciju – zināšanas klientiem. Pakalpojuma realizāciju koordinē septiņas katedras ar attiecīgajiem vadītājiem priekšgalā: informācijas tehnoloģiju, komercdarbības, komunikāciju zinātņu, publisko un privāto tiesību, tūrisma un viesmīlības un valodu katedras. Studiju procesu organizē četras fakultātes: uzņēmējdarbības, starptautiskā tūrisma, juridiskā un sabiedrisko attiecību fakultātes. E-projektu daļa nodrošina e-studiju realizēšanu.
Ražošanas un pārdošanas process nebūtu iespējams bez tehniskās daļas apkalpošanas, apsardzes dienesta un Studiju Informācijas centra, kas nodrošina informācijas apmaiņu starp augstskolas darbiniekiem un studentiem, kā arī citiem klientiem. Pārdošanas procesu stimulē studiju un attīstības daļa, kas rūpējas par X mārketinga pētījumiem, reklāmas izstrādi. Būtisku ieguldījumu dod arī studentu pašpārvalde, kas organizē dažādas aktivitātes studentiem – karsējmeiteņu, basketbolistu komanda, tautisko deju un aerobikas nodarbības.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties