Prakses atskaite
Tehnoloģijas
Pārtikas tehnoloģija, kulinārija
Prakses atskaite kafejnīcā/bārā-
Prakses atskaite kafejnīcā/bārā
Prakses atskaite30 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma „SIA Alva Plus”raksturojums | 4 |
1.1. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 4 |
1.2. | Uzņēmuma specifika | 4 |
1.3. | Uzņēmuma stratēģisko mērķu un uzdevumu raksturojums | 5 |
1.4. | Zinātnes un tehnikas progresa raksturojums | 6 |
2. | Uzņemuma makro vides novērtējums | 7 |
2.1. | LR likumu un regulējošo dokumentu un prasību ievērošana | 7 |
2.2. | Valsts ekonomiskā stāvokļa un tūrisma sezonalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību | 8 |
2.3. | Patērētāju raksturojums | 10 |
2.4. | Sabiedrisko attiecību veidošana | 11 |
3. | Uzņēmuma komercdarbības novērtējums | 12 |
3.1. | Statūti | 12 |
3.2. | Uzņēmuma darba kultūra | 12 |
3.3. | Izejvielu un materiālu krājumu plānošana un glabāšana | 12 |
4. | Uzņēmuma darbība mārketingā | 15 |
4.1. | Preču un pakalpojumu sortiments | 15 |
4.2. | Pakalpojumu cenas un atlaides | 16 |
4.3. | Uzņēmuma SIA “AlvaPlus” sadarbība ar partneriem un piegādātājiem | 16 |
4.4. | Mārketinga aktivitātes | 17 |
4.5. | Uzņēmuma SIA “AlvaPlus” konkurētspēja | 18 |
5. | Uzņēmuma vadība, personāla vadība un motivēšana | 19 |
5.1. | Uzņēmuma vadīšanas pamatprincipi un metodes | 19 |
5.2. | Uzņēmuma SIA “AlvaPlus ” personāla atlase un analīze | 19 |
6. | Uzņēmuma finansu darbības rādītāju raksturojums | 23 |
6.1. | Kopējās likviditātes rādītājs | 23 |
6.2. | Starpseguma likviditātes rādītājs | 24 |
6.3. | Absolūtās likviditātes koeficients | 24 |
6.4. | Pašu kapitāla īpatsvars bilances aktīvos | 26 |
6.5. | Saistību īpatsvars bilancē | 26 |
6.6. | Krājumu aprites koeficients | 27 |
6.7. | Debitoru parādu aprites koeficients | 28 |
6.8. | Ilgtermiņa ieguldījumu aprites koeficients | 29 |
6.9. | Aktīvu aprites koeficients | 30 |
6.10. | Realizācijas rentabilitāte | 31 |
6.11. | Operatīvās darbības rentabilitāte | 32 |
6.12. | Bruto peļņas rentabilitāte | 32 |
6.13. | Aktīvu rentabilitāte | 33 |
6.14. | Pašu kapitāla rentabilitāte | 34 |
7. | Praktikantes veiktie darbi prakses laikā | 36 |
8. | Secinājumi | 37 |
9. | Priekšlikumi | 38 |
Secinājumi
1. Pēdējā gadā ir novērojams bruto peļņas pieaugums.
2. Uzņēmumam nav konkrēti formulētu mērķu
3. Uzņēmuma pastāvēšanas laikā ir bijušas maz saistības, uzņēmumam nav bijusi vajadzīga kreditoru palīdzība.
4. Likviditātes kopējais koeficients, likviditātes starpseguma koeficients un absolūtās likviditātes koeficients uzņēmumā visos gados ir bijuši normas robežās.
5. Apskatot uzņēmuma rentabilitātes rādītājus var secināt, ka šis uzņēmums ir augošs un tā pastāvēšanai un turpmākai darbībai briesmas nedraud.
6. Aktīvā rentabilitāte visos periodos ir bijusi lielāka nekā rādītāji. Tas liecina par to, ka uzņēmuma finansu līdzekļi ir ieguldīti peļņu nesošos aktīvos.
7. Vadības galvenais mērķis ir maksimāli palielināt neto apgrozījumu, neieguldot papildus līdzekļus
8. Uzņēmumā darbinieku izaugsmes iespējas ir niecīgas
9. Uzņēmuma mērķauditorija ir vietējie iedzīvotāji
10. Uzņēmumam vispār nav attīstīts mārketings reklāmas jomā
Priekšlikumi
1. Uzņēmumam skaidri jāformulē mērķi, kas veicami , un stratēģija vairākiem gadiem uz priekšu, lai realizētu izvirzīto mērķi. Tas dod priekšstatu par pasākumiem un procesiem, un ļauj veiksmīgi pārvaldīt uzņēmumu.
…
Ievads 3 1. Uzņēmuma „SIA Alva Plus”raksturojums 4 1.1. Uzņēmuma atrašanās vieta 4 1.2. Uzņēmuma specifika 4 1.3. Uzņēmuma stratēģisko mērķu un uzdevumu raksturojums 5 1.4. Zinātnes un tehnikas progresa raksturojums 6 2. Uzņemuma makro vides novērtējums 7 2.1. LR likumu un regulējošo dokumentu un prasību ievērošana 7 2.2. Valsts ekonomiskā stāvokļa un tūrisma sezonalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību 8 2.3. Patērētāju raksturojums 10 2.4. Sabiedrisko attiecību veidošana 11 3. Uzņēmuma komercdarbības novērtējums 12 3.1. Statūti 12 3.2. Uzņēmuma darba kultūra 12 3.3. Izejvielu un materiālu krājumu plānošana un glabāšana 12 4. Uzņēmuma darbība mārketingā 15 4.1. Preču un pakalpojumu sortiments 15 4.2. Pakalpojumu cenas un atlaides 16 4.3. Uzņēmuma SIA “AlvaPlus” sadarbība ar partneriem un piegādātājiem 16 4.4. Mārketinga aktivitātes 17 4.5. Uzņēmuma SIA “AlvaPlus” konkurētspēja 18 5. Uzņēmuma vadība, personāla vadība un motivēšana 19 5.1. Uzņēmuma vadīšanas pamatprincipi un metodes 19 5.2. Uzņēmuma SIA “AlvaPlus ” personāla atlase un analīze 19 6. Uzņēmuma finansu darbības rādītāju raksturojums 23 6.1. Kopējās likviditātes rādītājs 23 6.2. Starpseguma likviditātes rādītājs 24 6.3. Absolūtās likviditātes koeficients 24 6.4. Pašu kapitāla īpatsvars bilances aktīvos 26 6.5. Saistību īpatsvars bilancē 26 6.6. Krājumu aprites koeficients 27 6.7. Debitoru parādu aprites koeficients 28 6.8. Ilgtermiņa ieguldījumu aprites koeficients 29 6.9. Aktīvu aprites koeficients 30 6.10. Realizācijas rentabilitāte 31 6.11. Operatīvās darbības rentabilitāte 32 6.12. Bruto peļņas rentabilitāte 32 6.13. Aktīvu rentabilitāte 33 6.14. Pašu kapitāla rentabilitāte 34 7. Praktikantes veiktie darbi prakses laikā 36 8. Secinājumi.....................................................................................................................37 9. Priekšlikumi..................................................................................................................38
- Kempings "ABC”
-
Prakses atskaite kafejnīcā/bārā
Prakses atskaite30 Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- SIA "X" satura vadības sistēmas dokumentēšana un pielietošana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kempings "ABC”
Prakses atskaite augstskolai12
-
SIA "X" satura vadības sistēmas dokumentēšana un pielietošana
Prakses atskaite augstskolai20
-
VAS "Latvijas dzelzceļš" Jelgavas stacijas kravu pārvadājumu organizācija
Prakses atskaite augstskolai17
-
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai15
-
Prakse uzņēmumā "Kalnabeite" - specializēto veterināro preču vairum un mazumtirdzniecība
Prakses atskaite augstskolai17