Secinājumi
1. Kafejnīcas apgrozījumu un darbību ļoti ietekmē laikapstākļi, jo labu saulainās dienās cilvēki Pāvilostā ir vairāk.
2. Kafejnīca atrodas ļoti labā un izdevīgā vietā, kas ir braucot līdz jūrai.
3. Kafejnīca ir vairāk orientēta uz rīdziniekiem, kas pavada vasaras pilsētā un tūristiem, tāpēc uzņēmuma mērķis ir apmierināt klientus pēc iespējas labāk.
4. Ēdienkarte ir ļoti maza ar aukstām cenām un tiek ieturēta vairāk itāļu stilā, ēdieni ir vienkārši un viegli pagatavojami.
5. Kā pamatproduktu piedāvā “Illy” firmas kafiju.
6. Interjers ir iekārtots baltos un pelēkos toņos, ir divas ēdamtelpas un galdiņi laukā.
7. Vienā maiņā strādā 3 cilvēki, kas ir par maz nedēļas nogalēs, kolektīvs ir ļoti draudzīgs.
8. Virtuves iekārtojums atbilst sanitārajām un drošības prasībām, lai gan netiek ievērotas dažas sanitāro prasību nianses ēdiena pagatavošanas laikā.
9. Uzņēmumā vērojams demokrātisks vadīšanas stils ar autoritārām iezīmēm.
Priekšlikumi
1. Izveidot mājas lapu kafejnīcai „Laiva”, lai varētu sevi vairāk reklamēt un iegūt vairāk informācijas.
2. Algot vēl kādus darbiniekus nedēļas nogalēs.
3. Skaidri pateikt kādi ir katra darbinieka personas pienākumus un par ko ir atbildīgs.
4. Piepirkt klāt viesmīlēm siltās jakas un priekšautus, jo šobrīd nepietiek.
5. Palielināt darbinieku ģērbtuves, iegādājoties atsevišķus skapīšus.
6. Iegādāties speciālus bērnu krēsliņus.
7. Pavāriem rūpīgāk un ar leilāku atbildību gatavot ēdienus, lietojot matu tīkliņu un nošķirot virtuves traukus ar klientu traukiem.
…