Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:928296
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PAR ORGANIZĀCIJAS SAIMNIECISKO DARBĪBU KOPUMĀ    4
1.1.  Uzņēmums, atrašanas vieta, darbinieki    4
1.2.  Produkts vai pakalpojums    4
1.3.  Attīstības gaita un tendences    4
2.  JĀNOVĒRTĒ ORGANIZĀCIJAS DARBĪBAS NOZARE VAI JOMA    5
2.1.  Darbības nozare vai joma    5
2.2.  Galvenie jomu raksturojošie rādītāji    5
2.3.  Tirgus pēc konkurences formas: “monopolkonkurnce”    5
2.4.  Galvenās ekonomiskā rakstura problēmas    5
2.5.  Valsts vai pašvaldības atbalsts    5
3.  JĀNOVĒRTĒ INFORMĀCIJAS APKOPOŠANAS UN ANALĪZES PROCESUS UZŅĒMUMĀ    6
3.1.  Informācijas par nozari vai jomu apkopošanas biežums, regularitāte    6
3.2.  Informācijas glabāšana    6
3.3.  Informācijas analīze    6
3.4.  Prognožu izstrādāšana    6
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    7
Darba fragmentsAizvērt

3.3. Informācijas analīze
Informācijas analīze pagaidām notiek tikai caur vienu personu – uzņēmuma vadītāju. Tas ir centrs, kurš kontrolē visas darbības, veic uzskaiti, reģistrāciju, meklē un koordinē citus. Informācijas plūsma un informācija tiek fiksēta ar datora un viedtelefona palīdzību. Žurnāli, atskaites lapas, maršruta lapas, līgumi, rēķini, u.tml. tiek reģistrēti divējādi – gan ar datora palīdzību, gan papīra formātā, kā to paredz LR vai MK likumi.
3.4. Prognožu izstrādāšana
Prognozes nav iespējams veikt, jo uzņēmuma darbība ir salīdzinoši jauna, kā arī ar ļoti mazu apgrozījumu, kas neliecina par patieso darbību tajā. Kā arī, uzņēmums turpina savu attīstības ceļu. Tas nozīmē, ka paredzēt kaut kādas darbības (nākotnes) nav iespējams, jo nav izviedojies pamats. 

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Manuprāt, uzņēmumam vajadzētu palielināties un vairs necensties cīnīties ar to klinetu segmentu, kuri ir maksātnespējīgi. Ir jāvirzās un jāpalielinās līdz tadam līmenim, lai spētu konkurēt dominējošajiem lielajiem uzņēmumiem. Kā arī informatīvi jāveic sabiedrības informēšanu par sekām, ja kādā no brīžiem paši klienti ir izvēlējušies lētāko piedāvājumu, jo nav zinājuši par riskiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties