Secinājumi un priekšlikumi
1. Swedbank AS nodrošina, lai visiem klientiem būtu pieejami bankas pakalpojumi, līdz ar to bankai ir plaši pieejams filiāļu tīkls, klientu apkalpošanas centri mazpilsētās un ciematos, kā arī bankomātu un internetbankas pieejamība;
2. AS Swedbank rūpējas par ikvienu savu klientu, līdz ar to nodrošinot bankas pakalpojumus pa segmentiem – jaunieši, seniori, turīgie klienti, tas ļauj labāk izprast ikviena klienta primārās vajadzības un atrast attiecīgos risinājumus;
3. AS Swedbank ir atklājusi pirmo virtuālo bankas filiāli Eiropā draugiem.lv mājas lapā, kura ir pieejama ikvienam draugiem.lv reģistrētam lietotājam.
4. Swedbank AS apzinās, ka ir arī klienti ar īpašām vajadzībām, līdz ar to tikai atklāts pirmais bankomāts cilvēkiem ar redzes problēmām;
5. Prakses laikā iegūtās zināšanas lieliski palīdz labāk izprast banku darbību kopumā, kā arī ļauj labāk izprast banku sektora darbību Latvijā
6. Swedbank ir lielāka komercbanka Latvijā ar vislielāko klientu skaitu, kas pierada, ka šai bankai var uzticēties.
7. AS Swedbank sadarbība ar saviem klientiem ir vērsta uz kopīgu ilgtspējīgu izaugsmi.
8. AS Swedbank jau no pašiem pirmsākumiem izvirzījusi divas galvenās prioritātes – klientu apmierinātības un apkalpošanas kvalitātes nepārtrauktu pilnveidošanu.
9. AS Swedbank ir unikāla prakses vieta, kur praktizēties topošajiem ekonomistiem un visiem, kam patīk banku lietas.
Priekšlikumi
1. Vairot klientu uzticēšanos attālinātajiem pakalpojumiem, līdz ar to reālāk virzīties uz mērķi – bezskaidras naudas banka;
2. Paplašināt naudas iemaksu bankomātu tīklu, jo tas krietni atvieglos filiāļu darbu, un apmācītu klientus izmantot NIB;
3. Swedbank darbinieki ik gadu varētu attīstībai veltīt nedaudz vairāk kā 10 dienas, kas ļautu atsvaidzināt esošās zināšanas un papildināt ar jaunām.
…