Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:443011
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  AS „Swedbank” vispārīgs raksturojums un vēsture    3
1.1.  AS Swedbank organizācijas struktūra    5
1.2.  AS „Swedbank” darbība banku sektorā Latvijā    6
2.  Swedbank personāls    9
3.  A/S „SWEDBANK” Pakalpojumi privātpersonām    10
3.1.  Norēķinu konts    10
3.2.  Depozītu veidi un to likmes    10
3.3.  Aizdevuma veidi un nosacījumi    12
4.  Attālinātā klienta apkalpošana    14
5.  Mana pieredze sadarbībā ar Swedbank    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi

1. Swedbank AS nodrošina, lai visiem klientiem būtu pieejami bankas pakalpojumi, līdz ar to bankai ir plaši pieejams filiāļu tīkls, klientu apkalpošanas centri mazpilsētās un ciematos, kā arī bankomātu un internetbankas pieejamība;
2. AS Swedbank rūpējas par ikvienu savu klientu, līdz ar to nodrošinot bankas pakalpojumus pa segmentiem – jaunieši, seniori, turīgie klienti, tas ļauj labāk izprast ikviena klienta primārās vajadzības un atrast attiecīgos risinājumus;
3. AS Swedbank ir atklājusi pirmo virtuālo bankas filiāli Eiropā draugiem.lv mājas lapā, kura ir pieejama ikvienam draugiem.lv reģistrētam lietotājam.
4. Swedbank AS apzinās, ka ir arī klienti ar īpašām vajadzībām, līdz ar to tikai atklāts pirmais bankomāts cilvēkiem ar redzes problēmām;
5. Prakses laikā iegūtās zināšanas lieliski palīdz labāk izprast banku darbību kopumā, kā arī ļauj labāk izprast banku sektora darbību Latvijā
6. Swedbank ir lielāka komercbanka Latvijā ar vislielāko klientu skaitu, kas pierada, ka šai bankai var uzticēties.
7. AS Swedbank sadarbība ar saviem klientiem ir vērsta uz kopīgu ilgtspējīgu izaugsmi.
8. AS Swedbank jau no pašiem pirmsākumiem izvirzījusi divas galvenās prioritātes – klientu apmierinātības un apkalpošanas kvalitātes nepārtrauktu pilnveidošanu.
9. AS Swedbank ir unikāla prakses vieta, kur praktizēties topošajiem ekonomistiem un visiem, kam patīk banku lietas.

Priekšlikumi
1. Vairot klientu uzticēšanos attālinātajiem pakalpojumiem, līdz ar to reālāk virzīties uz mērķi – bezskaidras naudas banka;
2. Paplašināt naudas iemaksu bankomātu tīklu, jo tas krietni atvieglos filiāļu darbu, un apmācītu klientus izmantot NIB;
3. Swedbank darbinieki ik gadu varētu attīstībai veltīt nedaudz vairāk kā 10 dienas, kas ļautu atsvaidzināt esošās zināšanas un papildināt ar jaunām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties