1.2.1.Funkcijas
Veikt uzņēmuma tēla, produktu un pakalpojumu attīstīšanas un atpazīstamības veicināšanas darbu, gatavot nepieciešamos lēmumus attīstošo un veicinošo pasākumu organizēšanā; piedalīties mārketinga plāna izstrādē un īstenošanā; piedalīties un sniegt konsultācijas uzņēmumam saistītām organizācijām publiskā tēla un viedokļu komunikācijas jomā, palīdzot veidot nozarē atpazīstamu un atzīstamu ekspertu grupas veidolu.
1.2.2.Atbildība
Atbild par savlaicīgu un kvalitatīvu savas, kompetences ietvaros esošo uzdevumu veikšanu, savu darba pienākumu izpildi atbilstoši amata aprakstam vai izsniegtajam pilnvarojumam konkrētajā gadījumā; atbild par veikto pamatuzdevumu izpildes norisi un radītajām sekām, par paša pieņemtajiem lēmumiem, par uzticētajiem darba līdzekļiem un priekšmetiem.
1.2.3.Pienākumi
Izpildīt amata pienākumus atbilstoši amata parakstam, apstiprinātajām kvalitātes vadības procedūrām un instrukcijām, saskaņā ar komunikāciju veidošanas un vadīšanas shēmu (sk. pielikumu- 1. tabulu), kas ir spēkā pašlaik un tiks ieviestas turpmāk un tās attiecas uz amata pienākumu izpildi.
…