No 21. janvāra līdz 15. februārim 2007. gadā autors ir gājis praksi A/S SEB Latvijas Unibanka, kas ir viena no pasaules vadošajām bakām. SEB Unibankas grupa kā vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Latvijā saviem klientiem – gan privātpersonām, gan uzņēmumiem – mērķtiecīgi cenšas nodrošināt viņu dzīves un biznesa situācijām atbilstošākos finanšu pakalpojumus, lai SEB Unibankas grupas klienti būtu apmierināti ar saņemtajiem pakalpojumiem, akcionāri saņemtu vēlamo atdevi no saviem ieguldījumiem un sabiedrības vērtējumā SEB Unibankas grupai būtu sociāli atbildīgas organizācijas reputācija. Prakses laikā esmu iepazinusies ar bankas darbību Latvijā, pakalpojumu sniegšanas principiem
Prakses mērķis ir, balstoties uz Latvijas Republikas likumiem un izdotiem noteikumiem, iepazīties ar bankas darbību un iegūt iemaņas turpmākajai profesionālai darbībai.
Lai sasniegtu mērķi, bija jāatrisina vairāki uzdevumi:
Iepazīties bankas darbības iekšējiem noteikumiem
Iepazīties ar galvenajiem bankas dokumentiem un dokumentu apgrozības shēmu
Veikt piedāvātos darbus, kopumā iegūstot nepieciešamās iemaņas
Lai atrisināt izvirzītos uzdevumus, tika izmantoti bankas statistiskie rādītāji, iekšējie informatīvie dati, nepublicētie lekciju materiāli, kā arī prakses vadītāja ieteikumi…