Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:332922
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vide, kurā darbojas uzņēmums    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Nozares raksturojums    6
2.  Uzņēmuma vadība un kontrole    8
2.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    8
2.2.  Kompānijas stratēģija    9
2.3.  Iekšējās kontroles sistēma    10
2.4.  Kvalitātes sistēma uzņēmumā    10
2.5.  Mārketinga politika uzņēmumā    12
2.6.  Personāla vadīšana un motivēšana uzņēmumā    14
3.  Finanšu vadība uzņēmumā    15
3.1.  Iepazīšanās ar iepriekšējo gadu rezultātiem    15
3.2.  Finanšu vadības loma uzņēmumā    16
3.3.  Finanšu plānošana uzņēmumā    17
3.4.  Apgrozāmie līdzekļi uzņēmumā    18
3.4.1.  Krājumu pārvaldes politika    18
3.4.2.  Debitoru pārvaldes politika    18
3.4.3.  Naudas līdzekļu pārvaldība uzņēmumā    19
3.5.  Investīcijas uzņēmumā    20
3.6.  Uzņēmuma kapitāla cena    20
3.7.  Priekšlikums par iespēju uzņēmumam piesaistīt kapitālu izmantojot finanšu tirgus instrumentus    21
3.8.  Uzņēmuma tirgus vērtība    22
3.9.  Finanšu riski un tā vadība uzņēmumā    23
3.10.  Altmaņa modelis uzņēmuma bankrota prognozēšanā    24
4.  Secinājumi un priekšlikumi    26
5.  Literatūras saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

2.2. Kompānijas stratēģija
Pēc maniem secinājumiem kompānija „Airbaltic” realizē zemu izmaksu stratēģiju gandrīz katrā savas vērtības ķēdes posmā. Tā lidmašīnās ir vienkāršas, reisa laikā ēdiens tiek pasniegts par atsevišķu samaksu, izņemot biznesa klasē. Kompānija pielieto sekojošu izmaksu samazināšanas metodi:
Ekonomija uz apjoma rēķina, jo dažos reisos tiek ieviesta vienas klases modelis - reisi no Rīgas uz Bergenu, Hamburgu, Helsinkiem un Oslo. Vienvirziena biļetes cena šajos maršrutos būs sākot no 5 LVL (neskaitot lidostu nodevas).
Domāju, ka „Airbaltic” tomēr ir izstrādājusi fokusēšanās un specializācijas stratēģiju, pamatojoties uz konkurētspējīgo priekšrocību īsu attālumu apkalpošanā. Var minēt arī to, ka „Airbaltic” ir viena no aviokompānijām, kas piedāvā visvairāk lidojumus uz bijušo Padomju Savienību un arī 2006. gadā paplašinās Austrumu maršrutu tīklu.

2.3. Iekšējās kontroles sistēma
Uzņēmuma iekšējais auditors tieši pārbauda iekšējas kontroles (IK) darbības, kā arī dod ieteikumus tās uzlabošanai. Iekšējais auditors pārbauda finansu un operatīvas informācijas patiesumu un drošumu, kā arī tiek pārbaudīti līdzekļi, kurus pielieto, lai noteiktu, klasificētu un pasniegtu šo informāciju. Tiek pārbaudīta ari sistēma, kura nodrošina saskaņotību ar aviokompānijas politiku, plāniem, procedūrām, regulējošiem aktiem, kuriem varētu būt nozīmīga ietekme uz operācijām un informāciju, un kurām jānodrošina, lai uzņēmums strādātu saskaņā ar likumiem un normatīvajiem aktiem.
Iekšējam auditam ir jābūt objektīvam un tas nedrīkst pakļauties citam viedoklim.
Audits tiek veikts 4 fāzēs: procedūras plānošana, darbība (testi, procedūras), pārskati (testēšanu un diskusiju ar vadītājiem rezultāti), atskaites.
Iekšējā auditora funkcijas:
• Iekšējais audits ir neatkarīgs no vadības un savas atskaites sniedz tikai uzņēmuma prezidentam un iekšējās kontroles direktoram;
• Iekšējais audits gatavo arī savu gada pārskatu par darbības rezultātiem, galvenajām problēmām. Programmā tiek ietverta arī darbības programma nākošajam gadam;
• Iekšējais auditors pārbauda, vai esošie kvalitātes standarti nodrošina kompānijas resursu lietderīgu izmantošanu. Pārbauda, vai ir bijusi novirze no standartiem un, vai tas ir ticis ziņots atbildīgām personām;
• Saskaņotība ar politiku, plāniem, procedūrām, likumiem, normatīvajiem aktiem: iekšējam auditoram kontrolē, vai izveidotās sistēmas darbojas saskaņā ar aviokompānijas politiku, plāniem vai procedūras atbilst likumiem u.c. regulējošiem aktiem, kā tās ietekmē operācijas un ziņojumus un vai organizācija darbojas saskaņoti;
• Iekšējais auditors pārbauda grāmatvedības sistēmas atbilstību un drošumu;
• Iekšējais audits ir atbildīgas par iekšējās kontroles sistēmas pārbaudi, kā arī nosaka tās vājās vietas. Auditoram jāpārliecinās vai visas operācijas satur atbilstošas kontroles darbības.
2.4. Kvalitātes sistēma uzņēmumā
Uzņēmumam ir ļoti svarīgi piedāvāt klientiem kvalitatīvus pakalpojumus – avio pārvadājumus, līdz ar to palielinās uzņēmuma biznesa efektivitāte. Kvalitātes vadība ir operacionālie līdzekļi kvalitātes prasību izpildīšanai, un kvalitātes nodrošināšana ir uzticības nodrošināšana minēto pasākumu veikšanā, kā uzņēmuma iekšienē, tā arī attiecībā uz klientiem un varas iestādēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties