Klases stundas izvērtējums
Stundas laikā izdevās vadīties pēc iepriekš sastādītā stundas plāna. Stundas sākuma izdevās izveidot sarunu par šīs stundas plānu, kopīgi atrodot svarīgākos veiksmīgas komandas pamatprincipus, kurus skolēniem vajadzēja ievērot spēles laikā. Dalīšanās 7 grupās izdevās veiksmīgi gandrīz visiem. Vienai (lielākajai) grupai bija nelielas problēmas pareizi apsēsties, lai netraucētu citām komandām.
Spēles laikā bija novērojamas aktīvas diskusijas, bet katrai grupai bija nepieciešams atgādināt, ka mēs ne tikai mācamies izteikt savas domas, bet arī ieklausīties pārējos. Komandu iejaukšanās un traucēšana citiem bija viena no galvenajām problēmām, kuras stundas beigās arī atzina paši skolēni. Viena no grupām atzina, ka vislielākā problēma bija savu domu pamatošana un neuzspiest savu viedokli citiem.
Līdz ar to var secināt, ka stundas mērķi tika sasniegti, jo skolēni ieraudzīja, cik svarīgi ir klausīties citu teiktajā, un netraucēt ar savu uzvedību citām komandām spēles gaitā. Viens skolēns arī norādīja, ka viņu klases bieža problēma ir troksnis, kas traucē koncentrēties.
Skolēniem stundas beigās bija iespēja izteikt savus priekšlikumus par šīs spēles iespējamajiem uzlabojumiem. Galvenokārt tika minēts, ka būtu labi, ja spēle būtu kādas fiziskas aktivitātes, kas ļautu viņiem izkustētos. Ieteica nākošajā tikšanas reizē izveidot stafeti ārā ar kontrolpunktiem.
…