Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmumam ir slikti finanšu rādītāji uz 2015.gada beigām, kas ir saistīti ar neatgūstamo parādu norakstīšanu izmaksās.
2. Pozitīvi vērtējama līguma noslēgšana ar parādu piedziņas kompāniju.
3. Ikdienas darbu darbiniekiem un vadībai lēmumu pieņemšanai un analīzei atvieglo apsaimniekošanas modulis grāmatvedības programmā, jo tas sniedz iespēju veidot atskaites un pārskatus saistībā ar izdarītajiem un plānotajiem darbiem par katru māju vai par katru dzīvokli.
4. Liels informācijas daudzums nav identificējams, jo 2012.gadā tika apvienotas divas kompānijas un tā vietā, lai izveidotu jaunu kontu plānu, tika izveidots abu kontu plānu apvienojums. Pārvietojot dokumentus uz citām telpām tika pazaudēts liels informācijas daudzums. Uzņēmums darbojas jau no 1991.gada, taču par laika periodu līdz 2013. gadam ir ļoti maz informācijas. Kā arī līdz 2015.gada augustam uzņēmums izmantoja citu grāmatvedības uzskaites sistēmu, kurai šobrīd nav pieejas. Ir tikai daži faili, kas saglabāti uzņēmuma datoros un arhīvā.
5. Bieži uzņēmums saskaras ar situāciju, kad klientam atlikumā uzrādās parāds, bet šis parāds ir nepierādāms, jo par to trūkst informācijas.
Priekšlikumi:
1. Izstrādāt spēcīgāku uzņēmējdarbības politiku, lai uzlabotu finanšu rādītājus, piemēram, veidojot reklāmu, kļūstot atpazīstamākiem;
2. Izstrādāt detalizētāku grāmatvedības metodiku, kurā tiktu iekļauti visi grāmatvedības procesi, iekļaujot dokumentu apriti, uzglabāšanu, atbildību.
…