Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:668729
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums, darbība, vēsture    4
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.  Uzņēmuma vides analīze    8
3.1.  Iekšējās vides analīze    8
3.2.  Ārējās vides analīze    10
3.2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    10
3.2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    13
3.3.  SVID analīze    16
4.  Ekonomiskās darbības rādītāju analīze    18
4.1.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    18
4.2.  Likviditātes rādītāji    20
4.3.  Rentabilitātes rādītāji    21
4.4.  Aktivitātes rādītāji    22
4.5.  Maksātspējas rādītāji    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

2010. gadā SIA „X” uzņēmuma nodrošināšana ar pašu līdzekļiem ir -0.1507402, bet 2011. gadā ir -0.4535346.
Abos gados koeficienti ir negatīvi, un tas nozīmē, ka visi uzņēmuma pašu līdzekļi tiek ieguldīti ilgtermiņa ieguldījumos un uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu vidū ir tikai kreditoru līdzekļi.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Iepazīstoties ar uzņēmumu var secināt, ka SIA „X” konditorejā, kulinārijā, mazumtirdzniecībā, gaļas pārstrādē ir vadošais uzņēmums Jēkabpilī.
2. SIA „X” uzņēmumā ir decentralizētā organizācija, kur lēmumu pieņemšana sadalīta pa dažādām apakšvienībām un lēmumu pieņemšana notiek ātrāk un precīzāk.
3. Spēcīgākie konkurenti SIA”X” jāmin SIA „A” un SIA „B”.
4. Šobrīd valstī ir nestabila, uzņēmējdarbību neveicinoša situācija.
5. Uzņēmumam grūtības sagādā pieprasījuma prognozēšana un produktu īsais uzglabāšanas termiņš.
6. Cenu pieaugums izejmateriāliem un energoresursiem negatīvi ietekmē uzņēmuma darbību neļaujot ilgtermiņā prognozēt ieņēmumus.
7. Attīstīt uzņēmuma logo, simbolus un raksturīgo iepakojumu – visus marketinga elementus, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību un konkurētspēju.
8. Popularizēt produkta izmantošanu ikdienā.
9. Turpināt veikt pircēju piesaistīšanas akcijas.
10. Attīstīt saikni ar piegādātājiem, analizēt un sekot līdzi to attīstības dinamikai un realizētajai politikai.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties