-
Prakse viesnīcā "X"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
I. | Viesnīcu biznesa tirgus raksturojums | 6 |
II. | atpūtas centra „brīze” darbības vispārējs raksturojums | 10 |
2.1. | Atpūtas centra „Brīze” izveides un attīstības apraksts | 10 |
2.2. | Piedāvājamo preču un pakalpojumu raksturojums | 10 |
Izmitināšanas iespējas | 10 | |
Atpūtas centra papildpakalpojumi | 11 | |
Pasākumi atpūtas centrā | 11 | |
2.3. | Uzņēmuma misija | 12 |
2.4. | Uzņēmuma mērķu raksturojums | 13 |
2.5. | Uzņēmuma personāls | 14 |
2.6. | Uzņemšanas dienesta darbība. Darbs ar klientu | 16 |
III. | atpūtas centra „BRĪZE” MĀRKETINGA DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS | 17 |
Cenu politika | 17 | |
Reklāma | 18 | |
E-mārketings | 19 | |
Uzņēmuma pakalpojumu mārketinga analīze izmantojot Bostonas konsultantu grupas matricu (Boston Consulting Groupe) | 19 | |
IV. | Atpūtas centra „brīze” Konkurentu analīze | 23 |
V. | atpūtas centra „brīze” svid analīze | 25 |
VI. | Uzņēmuma finanšu analīze | 27 |
VII. | Pasākumi, atpūtas centra „Brīze” konkurētspējas paaugstināšanā | 29 |
secinājumi | 31 |
Prakses uzņēmuma atpūtas centra „Brīze” problēmas pamatā ir viesnīcas konkurences pozīciju pazemināšanās un darbības efektivitātes pasliktināšanās. Tēmas aktualitāte izpaužas tajā, ka patreizējos tirgus apstākļos, it īpaši pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, viesnīcu biznesa uzņēmumi Latvijā kļuva par stratēģiskiem tūrisma objektiem, kuri mēģina izdzīvot tirgū, un konkurē savā starpā, tostarp ar sniedzamo pakalpojumu kvalitāti. Savukārt pasaules ekonomiskā krīze vēl vairāk saasināja konkurenci un uzņēmumu pastāvēšanas apstākļus. Šobrīd uzņēmējiem ne tikai jādomā par savu pakalpojumu kvalitāti un atbilstību klientu vēlmēm, bet arī par pieņemamo cenu, kura apmierinātu arī klientu un viņa iespējas.
1.Viesnīcu biznesa tirgus raksturojums
Plašs pieprasījums uz viesnīcas numuriem ir gan vietējā gan arī starptautiskajā tirgū, tomēr pieprasījums uz citiem pakalpojumiem, kurus piedāvā viesnīcas, bieži vietēja rakstura. Ēdieni un dzērieni, kurus piedāvā viesnīca, tiek piedāvāti ne tikai viesnīcas viesiem, bet arī citiem tūristiem un vietējiem iedzīvotājiem. Bez šaubām, citu tirgus segmentu piesaistīšana prasa vismaz kautāku reklāmu.…
Prakses mērķis ir veikt pētījumu par uzņēmuma darbību viesmīlības industrijā, kā arī uz kuru pamata izstrādāt iespējamos pasākumus viesnīcas konkurences pozīciju nostiprināšanai un darbības pilnveidošanai. Mērķa sasniegšanai tika izvirzītie sekojošie uzdevumi: • Raksturot uzņēmuma darbības specifiku; • Izpētīt uzņēmuma mārketinga darbību; • Izvērtēt un analizēt uzņēmuma saimniecisko darbību, kā arī personālvadības procesus; • Izstrādāt pasākumu kompleksu, kura realizācija ļaus paaugstināt pieprasījumu uz viesnīcas pakalpojumiem un noturēties tirgū.
- Ārzemju prakse viesnīcā "Hilton Rhodes Resort"
- Prakse viesnīcā "X"
- Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
Prakses atskaite augstskolai30
Novērtēts! -
Ārzemju prakse viesnīcā "Hilton Rhodes Resort"
Prakses atskaite augstskolai16
-
Prakse viesnīcā "Līva"
Prakses atskaite augstskolai20
-
Prakse viesnīcā "Felicija"
Prakses atskaite augstskolai11
-
Prakse viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
Prakses atskaite augstskolai22