Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:984831
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Viesnīcas raksturojums    3
2.  Ko piedāvā viesnīcā    4
2.1.  Numuri    4
2.2.  Restorāni un bāri    5
2.3.  Papildus pakalpojumi    6
2.4.  Bērnu izvietojums un papildus gultu piešķiršana    6
3.  Piekļūšanas iespējas    7
4.  Viesnīcas konkurentu apraksts    8
5.  Personāls    9
5.1.  Apkalpojošā personāla pienākumi    9
5.2.  Darbinieku apmācība    10
5.3.  Pārvalde    10
5.4.  Humānisms un demokrātija    11
7.  Mārketings un reklāma    11
8.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra    13
9.  Dienestu un nodaļu raksturojums    14
9.1.  Viesu uzņemšanas nodaļa    15
9.2.  Saimniecības nodaļa    15
9.3.  Drošības dienesta    17
9.4.  Citas dienestu raksturojums    18
10.  Darba līdzekļi    19
11.  Individualais uzdevums: Konferenču un semināra centrs    20
12.  SVID analīze    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantota literatūra    25
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās tūrisms ir viena no svarīgākajām nozarēm daudzās pasaules valstīs. Tūrisms palīdz radīt jaunas darbavietas, sekmē valsts kultūras un dabas pieminekļu aizsardzību un atjaunošanu, kā arī veicina kopējās valsts ekonomiskās situācijas attīstību.
Viens no lielākiem pasaules tūrisma industrijas sektoriem ir izmitināšanas sektors. Tas attīstās līdz ar visas industrijas attīstību. Pateicoties, straujai tūrisma attīstībai Latvijā, arvien vairāk tiek atvērtas jaunas viesnīcas, viesu mājas, lauku mājas u.c. tūrisma centri. Lai veiksmīgi varētu organizēt šo uzņēmumu darbību, vispirms ir jāapzinās šī uzņēmuma galvenā misija, kas ir – pēc iespējas maksimālāk apmierināt klienta vajadzības un vēlmes.
Darba mērķis: Nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemainās.
Prakses vieta: „Park Hotel Maritim” un ēdināšanas uzņēmumā SIA „Nokroko N”. Prakse tika apgūta viesnīcas konferenču un semināra darbība, darbinieku pienākumus, saimnieciskajā dienestā, veicot uzkopšanas darbus un uzņemšanas dienestā.
Kafejnīca no citiem ēdināšanas uzņēmumiem (ēdnīcas, restorāni, kafetērijas, bufetes, ātrās apkalpošanas uzņēmumi u.c.) atšķiras ar interjeru, mēbelēm, galda traukiem un piederumiem. Augstāka līmeņa kafejnīcas atbilst vidēja servisa restorānam. Parasti tirgo ēdienus un dzērienus par zemām un vidējām cenām. Darbā aprakstīta kafejnīca atbilst augstāka līmeņa kafejnīcas standartam.
Uzņēmums atrodas Kalniņa 7. Uzņēmums sāks strādāt 900, darbosies līdz 2000. Cilvēki varēs paēst brokastis, pusdienas.. Pavāri beidz darbu 1700 , jo atlikušās stundas laikā iztirgo ēdienus, kas palikuši vitrīnās.
Vismaz reizi mēnesī tiek sasaukta darbinieku sapulce, kurā katrs ir tiesīgs izteikt savus aizrādījumus, konstatējumus un piedāvāt priekšlikumus. Kolektīvi analizējot radušās problēma situācijas, tiek mēģināts atrast vislabāko risinājumu. Darba process kafejnīcā tiek nepārtraukti pētīts un analizēts, kā rezultātā nepārtraukti tiek veikti dažādi labojumi un uzlabojumi.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties