PRAKSES MĒRĶIS ir ekonomiskās kompetences iegūšana un praktisko iemaņu kopu apgūšana, kas nepieciešama tūrisma un atpūtas uzņēmuma vadītājam saimnieciskajā, pārvaldes un sociālajā virzienā, apgūstot mūsdienīgas vadības metodes, daudzpusīgus mārketinga paņēmienus, uzņēmējdarbības finansiālā līdzsvara principus, uzņēmuma darbības tiesiskos aspektus.
Lai veiksmīgi tiktu sasniegts darba mērķis tika veikti šādi PRAKSES UZDEVUMI:
1.Izvērtēt uzņēmuma makrovidi (ekonomiskos, tiesiskos, politiskos, sociālos, fiziskos, tehnoloģiskos faktorus) un tās ietekmi uz uzņēmuma darbību.
2.Iepazīties ar konkrētā tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbības procesu kopumā; kā arī specifiku, funkcijām un uzdevumiem.
3.Iepazīties ar nepieciešamajiem materiāliem, lai varētu novērtēt uzņēmuma komercdarbību, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
4.Novērtēt uzņēmuma darbību mārketingā un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai;
5.Novērtēt uzņēmuma vadību, personāla vadību un motivēšanu, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma vadības uzlabošanai.
6.Apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas darbā tūrisma un viesmīlības uzņēmumā; pielietot darba prasmi reālās situācijās; izmantot saskarsmes un pakalpojuma pārdošanas prasmi darbā ar klientu;
7.Attīstīt sevī tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu; iepazīties ar jaunāko tehnoloģiju pielietošanu, datortehnikas izmantošanu u.c.; apgūt mūsdienīgas vadības metodes.
…