Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:674821
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso makrovides analīze    3
2.  Tūrisma un viesmīlības uzņēmuma stratēģiskā darbība    7
2.1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso vispārīgs raksturojums    7
2.2.  Uzņēmuma produkti un pakalpojumi, to kvalitāte    8
3.  Komercdarbības analīze viesnīcā Rojal Mare Village & Thalasso    14
3.1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso mārketinga stratēģija    14
3.2.  Viesnīcas „Royal Mare Village & Thalasso” menedžmenta analīze    19
3.2.1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso vadība un personāls    19
3.2.2.  Darbinieku motivēšana, stimulēšana    21
4.  Autores personīgais devums prakses uzņēmuma darbībā    22
  Secinājumi    25
  Ieteikumi un priekšlikumi uzņēmuma darba uzlabošanai    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

PRAKSES MĒRĶIS ir ekonomiskās kompetences iegūšana un praktisko iemaņu kopu apgūšana, kas nepieciešama tūrisma un atpūtas uzņēmuma vadītājam saimnieciskajā, pārvaldes un sociālajā virzienā, apgūstot mūsdienīgas vadības metodes, daudzpusīgus mārketinga paņēmienus, uzņēmējdarbības finansiālā līdzsvara principus, uzņēmuma darbības tiesiskos aspektus.
Lai veiksmīgi tiktu sasniegts darba mērķis tika veikti šādi PRAKSES UZDEVUMI:
1.Izvērtēt uzņēmuma makrovidi (ekonomiskos, tiesiskos, politiskos, sociālos, fiziskos, tehnoloģiskos faktorus) un tās ietekmi uz uzņēmuma darbību.
2.Iepazīties ar konkrētā tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbības procesu kopumā; kā arī specifiku, funkcijām un uzdevumiem.
3.Iepazīties ar nepieciešamajiem materiāliem, lai varētu novērtēt uzņēmuma komercdarbību, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
4.Novērtēt uzņēmuma darbību mārketingā un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai;
5.Novērtēt uzņēmuma vadību, personāla vadību un motivēšanu, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma vadības uzlabošanai.
6.Apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas darbā tūrisma un viesmīlības uzņēmumā; pielietot darba prasmi reālās situācijās; izmantot saskarsmes un pakalpojuma pārdošanas prasmi darbā ar klientu;
7.Attīstīt sevī tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu; iepazīties ar jaunāko tehnoloģiju pielietošanu, datortehnikas izmantošanu u.c.; apgūt mūsdienīgas vadības metodes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties