Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:604907
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Viesnīcas raksturojums    3
  Viesnīcas darbības funkcijas, mērķi un stratēģija    3
  Viesnīcas pakalpojumi un produkti, to kvalitāte    3
  Viesnīcas pakalpojumi    3
  Viesnīcas produkti    4
  Kvalitāte    6
  Viesnīcas resursi un to izmantošana    7
  Viesnīcas finansiālā darbība un tās efektivitātes rādītāji    8
  Viesnīcas organizatorisko struktūra un vadība    9
  Viesnīcas personāls un tā darba organizācija    9
  Viesnīcas darbība mārketingā    10
  Viesnīcas darbs ar klientiem    10
  Darbs Room service    11
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīcas raksturojums
Viesnīca „Imperial Rhodes” atrodas uz vienas no Grieķijas lielākajām salām- Rodas salas. Viesnīca atrodas tikai 4 km no Rodas centra. Tā piedāvā lieliskas atpūtas, izklaides un sporta iespējas cilvēkiem, kas atbraukuši atpūsties, iespēju iepazīt grieķu kultūru un apskatīt kultūrvēsturiskus pieminekļus un vietas, kas atrodas pavisam netālu. Piemēram, Lindos un tā akropole atrodas tikai 35 km attālumā. Viesnīca ir ideāli piemērota ģimenēm ar bērniem, jo piedāvā plašas izklaides iespējas visu vecumu pārstāvjiem, gan cilvēkiem, kas vēlas netraucēti un mierīgi pavadīt savu atvaļinājumu, relaksēties un izbaudīt piedāvātās iespējas viesnīcā un Rodas salā kopumā.
Viesnīcas darbības funkcijas, mērķi un stratēģija.
Kā jau ikvienam uzņēmuma mērķis ir iegūt pēc iespējas lielāku peļņu,šogad kā viens no mērķiem arī varētu tikt uzskatīts, viesnīcas vārda popularizēšana tūristu vidū. Jo viesnīcā pirms tam ir darbojusies zem Hilton zīmola un tūristi meklējot atpūtas vietu Roda,zināja,ko Hilton spēj piedāvāt. Izveidojot jaunu nosaukumu, it īpaši smagās ekonomiskās krīzes apstākļus ir liels izaicinājums viesnīcas menedžeriem ,iegūt pēc iespējas vairāk klientus.
Lai spētu sasniegt uzņēmuma izvirzītos mērķus ir nepieciešama stratēģija. Šajā gadījumā, viens no stratēģijas galvenajiem punktiem , autoresprāt, ir mārketinga kampaņas, lai gan tūrisma aģentūras uzzināt par viesnīcu, gan arī vienkāršie tūristi. Reklāmas tika filmētas diemžēl jau sezonas vidū, jau iespējams, tad bija par vēlu, ja domā bija iegūt vairāk tūristus tieši pirmajā sezonā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties