Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Prakse viesnīcā "Hotel de Rome"-
Prakse viesnīcā "Hotel de Rome"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
1.1 | Atrašanās vieta, mērķa grupas, pakalpojumi, izveidošanās vēsture | 5 |
1.2 | SVID analīze | 6 |
1.3 | Viesnīcas mērķa grupas raksturojums | 7 |
1.4 | Viesa cikla uzņēmumā analīze | 7 |
1.5. | „Hotel de Rome” organizācijas shēma | 9 |
2. | Uzņemšanas dienests | 9 |
2.1. | Darbinieku amata apraksti, darba grafiki un specifika | |
2.2 | Rezervēšanas process un dokumentācija | |
2.2.1 | Rezervēšanas veidi | |
2.2.2. | Rezervēšanas dokumentācija | |
2.2.3. | Viesu reģistrācijas process | |
2.2.4. | Viesa informācijas mape istabā | |
2.3. | Pārskatu veidi un kredītu kontrole | |
2.5 | Recepcijas izvietojums | |
2.6. | Secinājumi par viesu uzņemšanas dienestu | |
3. | Ēdienu un dzērienu dienests | |
3.1. | Darbinieku amata apraksti | |
3.2. | Darba plānošana un pienākumu sadale | |
3.3. | Viesu apkalpošanas shēma viesnīcas restorānā | |
3.3.1. | Pasūtījuma pieņemšana | |
3.3.2 | Pasūtījumu izpilde | |
3.3.3. | Norēķināšanās ar viesiem | |
3.4. | Apkalpošana istabā | |
3.4.1. | Ēdienkartes raksturojums | |
3.4.2. | Pasūtījuma pieņemšana | |
3.4.3. | Pasūtījuma izpilde | |
3.4.4. | Pakalpojuma fiksēšana viesa rēķinā | |
3.5. | Secinājumi par ēdienu un dzērienu dienestu | |
4. | Saimnieciskais dienests | |
4.1 | Darbinieku amata apraksti, darba grafiki, darba specifika | |
4.2. | Prasības personālam kas atbild par tīrību un kārtību | |
4.3. | raksturot telpu uzkopšanai izmantotos tīrīšanas un kopšanas līdzekļus | |
4.3.1. | Izplatītājfirmas | |
4.3.2 | Līdzekļi, to pielietojums | |
4.3.3. | Līdzekļu patēriņš | |
4.3.4. | Izplatītājfirmas ar kurām sadarbojas | |
4.3.5. | Izmaksas | |
4.4. | Telpu uzkopšanas ratiņu komplektācija | |
4.5. | Telpu uzkopšanas grafiks | |
4.6. | Kosmiskā remonta un interjera atjaunošana | |
4.7. | Secinājumi par saimniecisko dienestu | |
5. | Semināru centra dienests | |
5.1 | Semināru telpas | |
5.2 | Pasākumu veidi, to raksturojums | |
6. | Pārējie uzņēmumā esošie dienesti | |
Individuālie prakses uzdevumi | ||
1.Veļas mājas darba organizācija | ||
2.Minibāra darba organizācija | ||
Secinājumi |
Izejot praksi „Hotel de Rome” mans mērķis bija pēc iespējas vairāk uzzināt par darbu un vidi viesnīcā, redzēt, kā darbojas liela 5 zvaigžņu viesnīca, kāda tur ir strādājošo attieksme pret darbu un viesiem. Veidojot prakses atskaiti mans mērķis ir sasaistīt lekcijās dzirdēto ar reālajā viesnīcas darbā redzēto un dzirdēto.
Ekonomikas un eksporta pieaugums ir veicinājis darījumu cilvēku ceļojumu skaita palielināšanos, un ceļojumu aģentūras šo jomu uzskata par ienesīgu, jo firmu izdevumi ir lieli un tirgus ir samērā neelastīgs pret cenu izmaiņām. Darījumu cilvēki ir ļoti prasīgi klienti. (Holovejs Dž. K.,1999). Tieši tāpēc tiem nepieciešama attiecīga apkalpošana. Vadoties no tā, kā vienu no uzdevumiem izvirzu izpētīt vai „Hotel de Rome” atbilst darījumu cilvēku augstajām prasībām.
Cilvēki ne vienmēr pērk tās brīvdienas, kas viņuprāt sniedz visvairāk prieka, vai pat tās brīvdienas, ko var vislabāk atļauties, bet tā vietā nopērk tās brīvdienas, kas pēc mūsu domām nostiprinās mūsu statusu draugu un kaimiņu vidū. Tādā veidā statuss kļūst par nozīmīgu darījumu braucienu īpašību, jo darījumu ceļotāji apzinās, ka pārstāv firmu, un tāpēc tiem ir jārada iespaids. Darījumu braucieni veido lielāko ieņēmumu uz cilvēku salīdzinājumā ar izklaides braucieniem. (Holovejs Dž. K.,1999). Interesanti likās uzzināt vai „Hotel de Rome” cenas atbilst piedāvātajai kvalitātei.
Viesnīcas raksturo piecas iezīmes – atrašanās vieta; piedāvātās iespējas (istabas, restorāni, citas publiskas telpas); tās tēls; piedāvātie palīgpakalpojumi, attieksme, personiska uzmanība, darbinieku apkalpošanas ātrums un efektivitāte; cena (Holovejs Dž. K.,1999). Rakstot darbu mēģināšu novērtēt kādā līmenī šīs iezīmes ir „Hotel de Rome”
Darba pirmajā daļā atspoguļošu prakses laikā redzētā un informācijas avotos lasītā kopainu par viesnīcu, kurā strādāju praksi.
Otrajā daļā aprakstīšu savus individuālos uzdevumus – Minibāra un veļas mājas darba organizācija.…
Hotel de Rome atrodas Kaļķu ielā 28, LV – 1050, Rīgā, Latvijā. Tā atrodas pašā Rīgas centrā, 20 minūšu braucienā no lidostas „Rīga” un 10 minūšu gājienā no dzelzceļa stacijas. Ievērojamākās vēsturiskās Vecpilsētas celtnes, ārvalstu vēstniecības, bankas, iepirkšanās centri, Latvijas Nacionālā Opera ir tikai dažu minūšu attāluma no viesnīcas. Tieši pretī viesnīcai atrodas Brīvības piemineklis.Viesnīcai ir īpatnēja un saistoša vēsture, jo tā veidota slavenas viesnīcas vietā. Veidojot viesnīcu galvenā iecere bija izveidot viesnīcu, kas līdzinātos 30.gados slavenajai Rīgas „Grand Hotel de Rome”. Viesnīca tika atvērta 1991. gada 14. decembrī, tolaik tai piešķīra 4****. Kad 1994. gadā kļuva skaidrs, ka „Hotel de Rome” ieguldītie līdzekļi sevi atpelnīs, tika uzsākta kopuzņēmuma konventa sēta vēsturiskā kompleksa restaurācija. Viesnīcas mērķgrupa ir darījumu cilvēki. darījumu tūristi ir uzņēmēji, kuri regulāri dodas darījumu braucienos un uz kuriem attiecas cenu atlaides viesnīcās), konferenču dalībnieki, izstāžu dalībnieki.
- Prakse Grieķijā
- Prakse viesnīcā "Hotel de Rome"
- Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakse Grieķijā
Prakses atskaite augstskolai10
Novērtēts! -
Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Prakses atskaite augstskolai4
-
Viesnīca "Rīga"
Prakses atskaite augstskolai27
-
Viesnīca "Bellevue"
Prakses atskaite augstskolai19
Novērtēts! -
Prakses atskaite (viesnīcā)
Prakses atskaite augstskolai12