Secinājumi
1. Viesnīcas Hilton Portorosa Sicily apkalpošana neatbilst Hilton vispārpieņemtajiem standartiem
2. Viesnīcas īpašnieki un tuvākie draugi, svarīgāki kā viesi. Pirmie jāapkalpo viņi un tad viesi.
3. Zems apkalpošanas līmenis, viss notiek samērā lēni un nav piedomāts pie 5* viesnīcas līmeņa
4. Valodu zināšanām zems līmenis. Ļoti maz darbinieku pārzina vairāk kā vienu valodu.
5. Viesnīca rūpējas par saviem darbiniekiem, (nodrošina naktsmājas un ēdināšanu, autostāvvietu)
6. Darbiniekiem noslēgts līgums uz konkrētu laiku, tas nemotivē darbiniekiem strādāt kvalitatīvāk. (Neatlaidīs, jo tad viesnīcai jāmaksā liela kompensācija)
7. Viesnīcai finansiālas problēmas, jo alga tika izmaksāta ar divu mēnešu nokavēšanos
8. Nebija grūtības iejusties kolektīvā, jo Sicīlieši ļoti draudzīgi un komunikabla tauta
9. Viesnīcas „Eufrosine” finansu analīze ir kopumā ir pozitīva, viesnīca nes peļņu, lai arī daži finansu analīzes rādītāji neatbilst normai, taču tas ir saistīts ar to, ka viesnīca ir jauna un nenoteikts viesnīcas noslogojums
10. Viesnīcas mērķauditorija ir banketu un konferenču dalībnieki, kuriem tiek dotas atlaides par nakšņošanu viesnīcā.
…