Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:115474
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VIESNĪCU NOZARES RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    4
2.  VIESNĪCU NOZARES IESAISTE DAŽĀDĀS STRUKTŪRĀS    8
3.  VIESNĪCU NOZARES NĀKOTNES PERSPEKTĪVAS    9
4.  PRAKSES UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    11
4.1.  Uzņēmuma darbības kopsavilkums    11
4.1.1.  Uzņēmuma pozīcija tirgū    11
4.2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības un efektivitātes analīze    13
4.3.  Uzņēmuma starptautiskās sadarbības izvērtējums    16
4.4.  Uzņēmuma darba organizācija un pakalpojumu kvalitāte    17
4.4.1.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācijas analīze    17
4.4.2.  Pakalpojumu kvalitātes izvērtējums    18
4.5.  Uzņēmuma personālvadības procesu izvērtējums    20
4.6.  Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu raksturojums    25
4.7.  Uzņēmuma attīstības iespēju izvērtējums un nākotnes stratēģija    32
5.  DARBA RAKSTUROJUMS PRAKSES UZŅĒMUMĀ    34
  SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU    35
  PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBĪBAS UZLABOŠANAI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    37
  Pielikumi    38
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU
Ikdienišķā darba vidē un veicot uzņēmuma darbības analīzi, bija iespējams secināt vairākas iezīmes, kas kopumā labi raksturo uzņēmuma darbību un to ietekmējošos faktorus:
1) Prakses uzņēmums ir izvēlējies sadarboties ar Carlson Rezidor grupu viesnīcas ienesīguma nodrošināšanai, kas ir lieliska izvēle, jo nodrošina gan publicitāti, gan augstus darba organizācijas un apkalpošanas standartus.
2) Balstoties uz klientu novērtējumu tiešsaistē, sniegtais pakalpojums ir profesionāls, izvēlēts atbilstošs koncepts, ir augsts apkalpošanas līmenis un pakalpojums kopumā vērtējams augstu.
3) Šobrīd galvenā klientu mērķgrupa ir : gados jauns ceļotājs(vecumā no 25-40), kas Rīgu apmeklē darba vai atpūtas nolūkos un pamatā izvēlas starptautiskā zīmola viesnīcas. Bocca Buona mērķauditorija ir viesnīcas viesi, kā arī Rīgas, it īpaši Pārdaugavas, iedzīvotāji ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
4) Mārketinga stratēģija ir pārdomāta un vieš starptautiskas vērtības, izmantojot mūsdienīgus risinājumus (piemēram, mobilo telefonu aplikāciju ēdienu pasūtīšanai u.tjp.).
5) Mārketinga stratēģijas vājais punkts ir e-pastu mārketings, jo tas netiek pienācīgi plānots un izpildīts, kā arī nenes nepieciešamos rezultātus.
6) Zīmols ir jauneklīgs un visos vizuālajos materiālos atspoguļotās košās krāsas un vienotais, starptautiskais standarts vēsta par ērtu un mūsdienīgu pakalpojuma sniegšanas vidi.
7) Prakses atskaitē analizētie finanšu dati liecina par īpaši augstu ieguldījumu daudzumu, kas pēc 2016.gada vēl vairākus gadus neļaus gūt peļņu. Taču jau pirmajos viesnīcas darbības mēnešos tika sasniegti augsti noslogojuma rādītāji un kopumā atvēršanas gadā noslogojums bija tuvu nozares vidējam noslogojumam. Tas uzskatāms par labu rādītāju, jo viesnīcas tirgus daļa turpmākajos gados tikai augs un nostiprināsies.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties