-
Prakse uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | VIESNĪCU NOZARES RAKSTUROJUMS LATVIJĀ | 4 |
2. | VIESNĪCU NOZARES IESAISTE DAŽĀDĀS STRUKTŪRĀS | 8 |
3. | VIESNĪCU NOZARES NĀKOTNES PERSPEKTĪVAS | 9 |
4. | PRAKSES UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 11 |
4.1. | Uzņēmuma darbības kopsavilkums | 11 |
4.1.1. | Uzņēmuma pozīcija tirgū | 11 |
4.2. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības un efektivitātes analīze | 13 |
4.3. | Uzņēmuma starptautiskās sadarbības izvērtējums | 16 |
4.4. | Uzņēmuma darba organizācija un pakalpojumu kvalitāte | 17 |
4.4.1. | Pakalpojumu sniegšanas darba organizācijas analīze | 17 |
4.4.2. | Pakalpojumu kvalitātes izvērtējums | 18 |
4.5. | Uzņēmuma personālvadības procesu izvērtējums | 20 |
4.6. | Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu raksturojums | 25 |
4.7. | Uzņēmuma attīstības iespēju izvērtējums un nākotnes stratēģija | 32 |
5. | DARBA RAKSTUROJUMS PRAKSES UZŅĒMUMĀ | 34 |
SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU | 35 | |
PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBĪBAS UZLABOŠANAI | 36 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 37 | |
Pielikumi | 38 |
SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU
Ikdienišķā darba vidē un veicot uzņēmuma darbības analīzi, bija iespējams secināt vairākas iezīmes, kas kopumā labi raksturo uzņēmuma darbību un to ietekmējošos faktorus:
1) Prakses uzņēmums ir izvēlējies sadarboties ar Carlson Rezidor grupu viesnīcas ienesīguma nodrošināšanai, kas ir lieliska izvēle, jo nodrošina gan publicitāti, gan augstus darba organizācijas un apkalpošanas standartus.
2) Balstoties uz klientu novērtējumu tiešsaistē, sniegtais pakalpojums ir profesionāls, izvēlēts atbilstošs koncepts, ir augsts apkalpošanas līmenis un pakalpojums kopumā vērtējams augstu.
3) Šobrīd galvenā klientu mērķgrupa ir : gados jauns ceļotājs(vecumā no 25-40), kas Rīgu apmeklē darba vai atpūtas nolūkos un pamatā izvēlas starptautiskā zīmola viesnīcas. Bocca Buona mērķauditorija ir viesnīcas viesi, kā arī Rīgas, it īpaši Pārdaugavas, iedzīvotāji ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
4) Mārketinga stratēģija ir pārdomāta un vieš starptautiskas vērtības, izmantojot mūsdienīgus risinājumus (piemēram, mobilo telefonu aplikāciju ēdienu pasūtīšanai u.tjp.).
5) Mārketinga stratēģijas vājais punkts ir e-pastu mārketings, jo tas netiek pienācīgi plānots un izpildīts, kā arī nenes nepieciešamos rezultātus.
6) Zīmols ir jauneklīgs un visos vizuālajos materiālos atspoguļotās košās krāsas un vienotais, starptautiskais standarts vēsta par ērtu un mūsdienīgu pakalpojuma sniegšanas vidi.
7) Prakses atskaitē analizētie finanšu dati liecina par īpaši augstu ieguldījumu daudzumu, kas pēc 2016.gada vēl vairākus gadus neļaus gūt peļņu. Taču jau pirmajos viesnīcas darbības mēnešos tika sasniegti augsti noslogojuma rādītāji un kopumā atvēršanas gadā noslogojums bija tuvu nozares vidējam noslogojumam. Tas uzskatāms par labu rādītāju, jo viesnīcas tirgus daļa turpmākajos gados tikai augs un nostiprināsies.
…
Pirmsdiplomdarba prakses atskaite uzņēmumā SIA D.N.H., kas ir Park Inn by Radisson Valdemara viesnīca. Analizētas viesnīcu nozares aktualitātes Latvijā un izvērtēta uzņēmuma vadība un mārketinga aktivitātes, kā arī īsi aprakstīts plānotais bakalaura darbs par privātpersonām paredzētiem ēdināšanas pakalpojumiem ārpus ēdināšanas uzņēmumu telpām.
- Prakse uzņēmumā
-
Prakse uzņēmumā "XYZ"
Prakses atskaite48 Uzņēmējdarbība, Grāmatvedība, Bankas, finanses, vērtspapīri
- Valsts kvalifikācijas prakse uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Valsts kvalifikācijas prakse uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai23
-
Prakse uzņēmumā "XYZ"
Prakses atskaite augstskolai48
Novērtēts! -
Saimnieciskās darbības analīzes prakse uzņēmumā SIA ”TF”
Prakses atskaite augstskolai13
-
Ražošanas prakse "Uzņēmuma vadīšana"
Prakses atskaite augstskolai20
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirgzinības tehnoloģiju novērtēšana"
Prakses atskaite augstskolai37
Novērtēts!