Kā vēlamo uzlabojumu prakses īstenošanai uzņēmumā varu minēt praktikanta sākotnējo zināšanu un praktisko iemaņu rūpīgāku pārbaudi – lai noteiktu studējošā sākotnējo spēju līmeni, pakāpeniski tam piemērojot veicamos prakses uzdevumus un pienākumus. Iespējams, ieteiktu uzņēmumā izraudzīties tādu prakses vadītāju, darbinieku, kuram nebūtu tik liela
profesionālā kvalifikācija un pieredze, taču kurš praktikantam un viņa paveiktajam darbam varētu biežāk veltīt uzmanību, regulāri par to sniegtu savu novērtējumu un atsauksmes.
Prakses īstenošanai un ieskaitīšanai Informācijas tehnoloģiju fakultātē nav nepieciešami būtiski uzlabojumi, jo studējošie savu profesionālās kvalifikācijas praksi var veikt dažāda līmeņa un struktūras uzņēmumos, pie ļoti dažādiem prakses vadītājiem, tāpat var ievērojami
atšķirties praktikantu veiktais darba uzdevums un funkcionālie pienākumi, kas, pēc manām domām, neļauj objektīvi un vienlīdzīgi salīdzināt, novērtēt divu studējošo padarītā darba apjomu. Prakses norises laikā būtu vēlama lielāka atgriezeniskā saite starp praktikantu un ITF
DSK prakses vadītāju, piemēram, prakšu IS būtu pieejamas papildu iezīmes vai komentāru, atsauksmju lauki, ar kuru palīdzību studējošais būtu informēts par to vai viņa iesniegtie prakses dienasgrāmatas ieraksti tiešām tiek lasīti, kā arī kas iesniegtajos ierakstos iespējams
būtu jāprecizē vai ITF DSK prakses vadītājam šķitis neskaidrs. Savukārt prakses ieskaitīšanas laikā būtu vēlams ņemt vērā to, cik regulāri un godprātīgi studējošais ir aizpildījis prakses
dienasgrāmatas ierakstus, samazinot iespēju visu prakses gaitu izdomāt pašā pēdējā brīdī.
…