Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:974924
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma darbības virzieni    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma mārketinga mix raksturojums    8
2.  Uzņēmuma klientu vajadzību nodrošināšana    10
2.1.  Klientu servisa līmeņa nodrošināšana    10
2.2.  Klientu apmierinātības novērtējums    11
3.  Konkurences situācija    19
4.  Klientu piesaistīšanas programma    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantoto avotu saraksts    29
  Pielikums (aptaujas anketa)    30
Darba fragmentsAizvērt

Nosaukums SIA „Lokis” – ir nosaukums, ar kādu firma ir reģistrēta uzņēmumu reģistrā, taču patērētājiem un piegādātājiem tā ir vairāk pazīstama ar nosaukumu „Orhideja”. Šis nosaukums ir arī iestrādāts firmas logotipā un ir preču zīmes pamatā.
Uzņēmums, kurš tika nodibināts 20. gs. 90. gados, saviem patērētājiem ir pazīstams ar nosaukumu „Orhideja” un zināms, kā sieviešu veļas ražotājs.
Kompānijas dibinātāji centās ražot savu produkciju ne tikai ļoti kvalitatīvu un komfortablu, bet arī elegantu, tādu, kas sagādā prieku ikvienai sievietei. Tika atrasts arī piemērots nosaukums šādai veļai. Baltijas sievietēm eksotiskais orhidejas zieds kļuva tuvs sirdij, tas papildināja viņu dabisko skaistumu un sasildīja lietainā laikā. Orhideja – tas ir skaistuma un harmonijas simbols, jo katra sieviete tiecas pēc šīm vērtībām un uzņēmums „Orhideja” palīdz tās sasniegt.
Uzņēmuma misijas formulējums izsaka attiecīgā uzņēmuma centienus nākotnē, norādot uz ko tiks virzītas pūles un kādas vērtības tiks noteiktas kā prioritātes, veicot darba pienākumus.
Misijas formulējuma svarīgākais moments ir atbilde uz jautājumu: kāds ir uzņēmuma galvenais mērķis? Protams, ka pats svarīgākais ir patērētāju intereses, cerības un vērtības, orientētas uz perspektīvu.
Izejot no iepriekš teiktā, uzņēmuma misiju var noteikt kā pieeju, kuras uzmanības centrā atrodas preču kvalitāte, kura tiek atspoguļota no dažādiem skatu punktiem, sniedzot priekšstatu par uzņēmumu, tā produkciju, vadības stilu un menedžmentu, darba raksturu. Aptuvens misijas formulējums varētu būt sekojošs:
augstas meistarības sasniegšana visās darbības sfērās – mērķos, produkcijas dažādībā, pakalpojumos, darbiniekos un dzīves veidā; Mērķis – kļūt par augsti kvalificētu uzņēmumu;
kvalitāte – neatņemama produkcijas, darba vides un darbaspēka sastāvdaļa; profesionāls vadības stils, pilnīga uzticēšanās darbiniekiem, jaunu ideju atbalsts, apzinoties iespējamos riska faktorus;
visu līmeņu vadītāju vadības lēmumu pieņemšana, cieši sekojot noteiktām pilnvarām un pienākumiem;
godīgums un atklātība, darbs vienotā komandā;
mēs vēlamies, lai darbiniekiem būtu iespēja pateikt, ka mūsu uzņēmums ir brīnišķīga vieta, kur strādāt, ka tā atbalsta un atzīst katra darbinieka individuālos sasniegumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties