Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:409537
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.07.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Riga Airport Commercial Development” raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma darbības forma un tā izveidošanas vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozarē    4
1.3.  Normatīvie akti, kas reglamentē RACD A/S darbu    5
2.  RACD A/S iekšējās vides elementi    6
1.1.  Organizatoriskā struktūra    6
1.2.  Informācijas apmaiņas sistēma    9
1.3.  Vadīšanas, kontroles un lēmumu pieņemšanas procedūras    9
1.4.  Konkurentu analīze un SVID analīze    11
3.  Personāla skaita un sastāva raksturojums    13
4.  Personāla vadības procesu apraksts    15
4.1.  Personāla vadības politika un vieta uzņēmuma struktūrā    15
4.2.  Personāla uzskaites sistēma    16
4.3.  Personāla veidošana    17
4.4.  Jauno darbinieku adaptācija    18
4.5.  Personāla apmācības varianti    18
4.6.  Darbinieku motivēšanas paņēmieni    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantoto literatūru un avotu saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi un priekšlikumi tika izdarīti pamatojoties uz autora veikto pētījumu par A/S „Riga Airport Commercial Development” personāla vadību.
Secinājumi:
1. „Riga Airport Commercial Development” ir meitas uzņēmums Turcijas uzņēmumam ATU Turizm Isletmeciligi, kas dibināts kā akciju sabiedrība korporatīva līmeņa partnerībā ar TAV Airports Holding, Unifree Duty Free, Gebr. Heinemann, un pastāv cieša atkarība no tiem.
2. Uzņēmumā nav izstrādāts dokuments, kur atspoguļota personāla politika. Vadība notiek izvērtējot pašreizējo situāciju uzņēmumā.
3. Darbinieki tiek motivēti, bet lielāku daļu tā saucamo „bonusu” vairs neuztver kā papildus labumus, tādēļ tie ir zaudējuši efektivitāti.
4. Tiek radītas iespējas izglītoties no mātes uzņēmuma puses pa produktu kategorijām.
5. Ļoti ilgi jāgaida darbinieku ierosinātas izmaiņas darba jautājumos.
6. Rētas sapulces ar vadību. Cilvēku viedoklis netiek uzklausīts.
7. Neskatoties uz lielo apmācību skaitu, darbinieki nevar pilnībā izmantot šīs zināšanas.

Priekšlikumi:
1. Nepieciešama varas deleģēšana un pilnvaru izsniegšana Latvijas vadībai personāla vadības jautājumos. Lai varētu patstāvīgi pieņemt lēmumus.
2. Uzņēmuma cilvēkresursu departamentam jāizveido atsevišķo dokumentu, kur būs atspoguļotas galvenie uzņēmuma personāla politikas kritēriji.
3. Jāizveido nemateriālās motivēšanas programma.
4. Izveidot 6 mēnešu vai 1 gada personāla apmaiņas programmu starp kādu no partneru uzņēmumiem un Latvijas filiāles personālu. Tādā veidā paaugstināt darbinieku sapratni par darbības nozari un uzņēmuma specifiku, iedot iespēju pielietot savas zināšanas.
5. Reizi mēnesī veidot darbinieku aptauju darba uzlabošanas jautājumos.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1361623
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties