Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:943417
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

9. Secinājumi un priekšlikumi.
1. Unibankas loma Latvijas ekonomikā sniegt Klientiem universālus finansu produktus, nodrošināt augsta līmeņa apkalpošanu.
2. Banka piesaista gan pieprasījuma, gan termiņnoguldījumus, izsniedz īstermiņa un ilgtermiņa kredītus, izpilda vietējos un starptautiskos naudas pārskaitījumus visās nozīmīgākajās valūtās, sniedz inkasācijas pakalpojumus, veic ārvalstu valūtas maiņas darījumus, pērk un pārdod vērtspapīrus, piedāvā tirdzniecības darījumu finansēšanu, klientu aktīvu glabāšanas un brokeru pakalpojumus.
3. Tiek ieviesta informācijas sistēma SYMBOLS, kā rezultātā visas Unibankas filiāles spēs strādāt on-line režīmā un Banka varēs nodrošināt iespēju Klientam ar savu kontu darboties no jebkuras Unibankas filiāles.
4. Savu interešu tirgu Unibanka pamatā ir sadalījusi divās lielās grupās - lielie Korporatīvie Klienti un mazie/vidēji Uzņēmumi un Privātpersonas.
5. Unibankai stabilas pozīcijas Latvijas maksājumu karšu tirgū. Unibanka apkalpo vairāk nekā 30% no Latvijā izsniegtajām kartēm un kopumā gada beigās bija izsniegusi vairāk nekā 205 tūkstošus karšu.
6. 2000.gadā Klientu skaits palielinās par vairāk nekā 151 tūkstoti (75% pieaugums). Klientu skaits bija 352 tūkstoši, no tiem 320 tūkstoši fiziskas personas un 32 tūkstoši juridiskas personas.
7. Unibanka kļūst par pilntiesīgu SEB grupas locekli. SEB savā īpašumā ir ieguvusi 98,2% Unibankas akciju.
8. Kopumā Unibankas sadarbības taktika ar klientiem šobrīd tiek virzīta tā , lai ikdienas tehniskās operācijas pakāpeniski tehnoloģiski vienkāršotu tiktāl, ka ikdienā to veikšanai praktiski nav nepieciešams apmeklēt banku.
9. Atzīstot, ka elektroniskie piegādes kanāli nebūt pilnībā neaizstās klientu ierasto apkalpošanos filiālēs un norēķinu grupās , jo svarīgs ir ne tikai pakalpojums un tā cena bet arī speciālista padoms , laipns vārds un smaids.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties